تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : تمهیدات لازم برای تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال در سایت ایران‌خودرو کرمانشاه اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : طرح احداث سایت ایران‌خودرو کرمانشاه از عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که در دولت افتتاح شد.

او گفت : در این سایت در حال حاضر روزانه ۱۷۵ دستگاه خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تحقق ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال برای ایران خودرو کرمانشاه اندیشیده شده، افزود: با توجه به نیاز بازار و قابلیت‌های زیادی که این سایت دارد، بزودی شاهد ایجاد واحد‌های تولید بدنه و رنگ‌آمیزی در این کارخانه خواهیم بود.

دارابی افزود: با ایجاد چرخه تولید این واحد صنعتی می‌توان ارزش افزوده و در نتیجه اشتغال زیادی را ایجاد کرد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه به پیگیری مصوبات شرکت ایران‌خودرو کرمانشاه پرداخت و ادامه داد: چندی قبل قرار شد معافیت مالیاتی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی صحنه از جمله ایران‌خودرو کرمانشاه از هفت سال به ۱۳ سال افزایش یابد که در این خصوص مکاتبات و پیگیری‌های متعددی از سوی اداره‌کل امور مالیاتی و نیز از طریق نماینده مردم شهرستان‌های صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

دارابی گفت: در خصوص درخواست راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب مربوط به این شرکت نیز مکاتبات لازم با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صورت گرفته و قرار شد که ۵۰ درصد اعتبارات لازم به این طرح از محل منابع استانی و ۵۰ درصد دیگر آن از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تامین شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.