رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان از صدور ۳۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان، در طی ۶ ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد امان بائی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان گلستان، تعداد ۳۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استان صادر شد.

او افزود: از ۳۸ پروانه صادر شده برای واحد‌های تولیدی استان، ۳۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد با اشاره به این که پروانه‌های صادر شده در ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی، غذایی و کشاورزی، مکانیک و فلز شناسی، ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست بوده است، گفت: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.

امان بائی افزود: طی ۶ ماهه نخست سال ۹۹ هم ۲۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال، ۲۲ پروانه تعلیق و ۲۲ پروانه نیز تمدید شد.


انتهی پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.