مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: تا پایان ماه صفر تمامی مبالغی که با کمک موکب‌ها و خیران جمع آوری می‌شود برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در نشست خبری آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد زندان رفسنجان گفت: این ستاد طی دو دهه فعالیت خود در سطح استان کرمان موفق به آزادی تعداد ۳ هزار و ۷۸۱ مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان با پرداخت بیش از ۷۶۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال شده است.

او افزود: از این تعداد هزار و ۶۴۰ نفر از محل کمک‌های مردمی و خیران دیار کریمان با پرداخت مبلغ ۲۶۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال آزاد شده اند.

موسوی قوام بیان داشت: طی جلسات گذشته که با مسئولان این شهرستان ومسئولان موکب‌هایی که همه ساله خدماتی را به زائران اباعبدالله حسین (ع) ارائه می‌کرده اند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از ارائه این خدمات معذور هستند مقرر شد ضمن بسیج همگانی مسئولان، خیران، موکب‌های رفسنجان خصوصا موکب خاتم الانبیاء هزینه‌هایی که هر ساله صرف زائران می‌شد را برای آزادی محکومان جرائم غیر عمد این شهرستان اهداء کنند.

موسوی قوام بیان داشت: تا پایان ماه صفر تمامی مبالغی که به همت خیران و موکب‌های مربوطه اهداء می‌شود جمع آوری و به حساب این ستاد واریز تا در ایام ربیع الاول زمینه آزادی تعداد ۲۵ مددجوی جرائم غیر عمد این شهرستان فراهم شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر برای آزادی این تعداد مددجوی شهرستان رفسنجان بیش از ۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار