سعدالدین گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ضروریات است، مسئولان و ادارات دولتی باید پیشگام رعایت مسائل بهداشتی در تمام سطح جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان با بیان اینکه الصاق و پوشش ماسک برای همه مراجعان و کارمندان الزامی است، گفت: الزامات مرتبط با ادارات و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده است، یکی از مهمترین این ابلاغات این است که تجمعات زیر ۱۰ نفر با فاصله اجتماعی و در مکان‌های روباز مجاز است.

او افزود: رعایت فاصله اجتماعی، اتاق ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از مکان‌های عمومی الزام است، پس ۳۰ مورد ذکر شده است که دستگاه‌های اجرایی می‌بایست اجرای آن را برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعان رعایت کنند که در این زمینه تعارفی نیز با مدیران دستگاه‌های اجرایی نداریم.

سعدالدین ادامه داد: به استناد قانون دورکاری مدیران دستگا‌های اجرایی میتوانند بنا به شرایط و وضعیت کارکنان دستگاه‌ها نسبت به انجام وظایف کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای بوده و یا مشکوک به کرونا میباشند به صورت غیر حضوری و دورکاری اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار