فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مردم برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی در بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مردم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

او گفت : باتوجه به موج سوم کرونا نیاز است مردم همکاری کنند تا شاهد صدمات جبران‌ناپذیر این بیماری ویروسی نباشیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: طرح‌های پیشنهادی در شورای ترافیک باید در راستای رفع مشکلات ترافیکی و تسریع در رفت و آمد و روان سازی معابر به خصوص خیابان‌های اصلی و رفاه حال شهروندان باشد و ضمانت اجرایی داشته باشند.

جمالی‌نیا افزود: باید مصوبه‌های جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد تا مسایل و مشکلات حوزه راه در شهرستان و به خصوص جاده‌‍های ارتباطی مرتفع شود.

او ادامه داد: ادارات خدمات رسان، برق، آبفا، گاز و مخابرات قبل از هرگونه نصب تاسیسات و اجرای حفاری در بلوار‌های اصلی و فرعی شهرستان باید استعلام لازم را از ادارات مربوطه گرفته و اقدامات ایمنی و ترافیکی قبل از هرگونه حفاری انجام دهند.

او گفت: شهرداری و اداره برق سرپل ذهاب طرح مطالعاتی جا به جایی تیربرق‌های شهرک مشاغل که باعث مشکلاتی برای صنوف فعال در شهرک مشاغل شده را در دستور کار قرار دهند و نتیجه را در جلسه بعدی شورای ترافیک اعلام کنند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پیش رو و زمستان شهرداری برنامه هرس درختان را با نظارت و رعایت نکات فنی لازم در دستورکار خود قرار دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.