جهانگیری گفت: کیفیت آموزش دانش آموزان نباید تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار بگیرد و استفاده از ابزار‌های نوین باید در دستورکار باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک به اشاره به برگزاری شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط تدریس تغییر کرده، ولی نباید کیفیت آموزش دروس به دانش آموزان نباید از شرایط کرونایی تاثیر بگیرد.

او با تاکید بر تناسب برنامه ریزی‌های آموزشی با شرایط کرونایی افزود: باید از ابزار‌های نوین آموزشی برای ارائه خدمات به دانش آموزان استفاده شود.

جهانگیری اظهار داشت: تقویت ارتباط خانه و مدرسه امری مهم است و حتی با تداوم تدریس و آموزش دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف در فضای مجازی باید آموزش دروس به گونه‌ای صورت گیرد که با تدریس حضوری تفاوت چندانی نداشته باشد و لطمه‌ای به سال تحصیلی وارد نشود.

با شیوع ویروس کرونا در ایران از بهمن ماه پارسال، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان و جلوگیری از شیوع این بیماری مدارس تعطیل شد و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی، برنامه آموزشی شاد و برنامه های تلویزیونی ادامه پیدا کرد. با آغاز سال تحصیلی جدید و به دلیل شرایط بحرانی کرونا و وضعیت قرمز، حضور دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف اختیاری شد و مدارس دولتی و غیردولتی حق ندارند اجباری به حضور اعمال کنند، ضمن اینکه محتوا‌های آموزشی و تحویل آن به دانش آموزان نیز انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.