سخنگوی مقاومت اسلامی فلسطین مصاحبه خبرنگاران عرب‌زبان با وزیر جنگ «جنایتکار» رژیم صهیونیستی را شرم‌آور توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، مصاحبه خبرنگاران عرب زبان با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

حازم قاسم هر گونه ارتباط خبرنگاران عرب زبان با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را اقدامی قبیح و زشت توصیف و آن را محکوم کرد. سخنگوی حماس یادآور شد: گانتس به غزه حمله کرد و باعث کشتار مردم ما شد و برخی مناطق را به طور کامل ویران کرد. او یک جنایتکار جنگی است و هیچ خبرنگاری نباید تحت هیچ شرایطی نباید در مصاحبه‌ای حاضر شود که این جنایتکار در آن حاضر است.

سخنگوی حماس افزود برای خبرنگاران عرب شرم آور است که تریبون‌های خود را در اختیار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار و نظرات او را انتقال دهند. این موضوع به روایت عرب فلسطین آسیب می‌رساند و در خدمت روایت اشغال جنایتکارانه است.

بنی گانتس اخیرا در وبیناری با خبرنگاران اماراتی، سعودی و بحرینی به طرح ادعا‌های واهی علیه حزب الله، فلسطین و ایران پرداخت.

امارات و بحرین، برغم ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی و با نادیده گرفتن طرد گسترده این رژیم از سوی اعراب، در اواسط سپتامبر با میانجی گری مقامات آمریکا، توافق ننگین سازش با تل‌آویو را امضا کردند. این در حالی است که فلسطین از دولت‌های عربی می‌خواهد مطابق با چارچوب صلح عربی، مدون در سال ۲۰۰۲، به شرط عادی سازی بر اساس اصل «زمین برای صلح» پایبند باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار