رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای تحقق شعار جهش تولید کارخانه صنعتی تولید آرد با ۴۵۰میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمید آزادبخت اظهار داشت: کارخانه آرد استقلال بروجرد در کیلومتر ۲ جاده اراک با ظرفیت تولیدی ۶۰۰ تن آرد واقع شده که فاز اول آن با ظرفیت ۲۰۰ تن انواع آرد در شبانه‌روز به بهره برداری می‌رسد.
او افزود: این واحد صنعتی با بیش از ۹۰درصد پیشرفت براساس زمانبندی اجرا تا پایان سال جهش تولید به بهره‌برداری کامل می‌رسد.
رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: این کارخانه استراتژیک و مهم با ورود به چرخه تولید زمینه اشتغال ۴۵ نفر به صورت مستقیم و ۲۲۰ نفر را به طور غیرمستقیم فراهم خواهد کرد.
آزادبخت اضافه کرد: این واحد صنعتی با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص توانایی تولید انواع آرد‌های صنفی و صنعتی را دارا است و محصولات تولیدی آن قابلیت عرضه در داخل کشور و همچنین صادرات را خواهد داشت.
او ادامه داد: این واحد صنعتی با نصب ماشین‌آلات مدرن اروپا در سه طبقه پالایش، هفت طبقه آسیاب، چهار طبقه کیسه‌گیری، سیلو‌های بتنی آرد و سبوس گیری براساس استاندارد‌های بین المللی احداث و در نوع خود منحصر به فرد است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: این واحد صنعتی مادر دارای بخش اداری، خدمات کارگری و مجهز به آزمایشگاه کامل و مستقل است.
آزاد بخت گفت: ماهانه در این شهرستان سه هزار و ۷۷۰ تن آرد تولید میشود که با بهره برداری از این کارخانه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.