معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره مراسم کمک‌های مومنانه ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون جانبازان و معلولین به اقشار آسیب دیده جامعه اظهار داشت: فدراسیون جانبازان و معلولین با نام شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران گره خورده و جو معنوی در این فدراسیون حاکم است. برای من باعث افتخار است که در مراسم‌های این فدراسیون حضور دارم. باید تلاش کنیم معنویت را در ورزش تقویت کنیم، زیرا هر گاه ورزش، معنوی و ترویج دهنده ارزش‌ها باشد، یعنی در مسیر درست قدم بر می‌داریم. یکی از وظایف مسئولان ورزش، حفظ و تقویت قداست و معنویت در این عرصه است.

احمدی در ادامه گفت: باید پله‌های ترقی و کمال را از طریق ورزش طی کنیم و خلاصه کردن ورزش در برد و باخت، جفا به ورزش است. فدراسیون جانبازان و معلولین الگو است. یکی از کار‌های سخت مسئولان این فدراسیون، روشن نگه داشتن چراغ معنویت و قداست در عرصه ورزش است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: برخی افراد به دلیل مشکلاتی که ویروس کرونا برای آن‌ها ایجاد کرده، نیازمند کمک هستند. به همین دلیل حرکت‌های خیرخواهانه طبق رهنمود‌های مقام معظم رهبری آغاز شده و جامعه ورزش هم به این حرکت پیوسته است. در زلزله کرمانشاه و سیل‌های سال گذشته، همراهی ورزشکاران با اقشار آسیب دیده را شاهد بودیم.

او در پایان گفت: از ابتدای سال ۹۹ حرکت‌های خیرخواهانه را آغاز کردیم و در مناسبت‌های مختلف، فدراسیون‌های مختلف وارد کار شدند. باید از فدراسیون جانبازان و معلولین تشکر کنیم که برای ششمین بار چنین مراسمی را برگزار می‌کند. انشاالله تا پایان بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا، این مسیر را دنبال و به اقشار آسیب دیده کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار