رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه ۳ بیمارستان رازی، گلستان و سینا در اهواز گفت: پیگیر پذیرش در سایر بیمارستان‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش بار مراجعه مبتلایان به کرونا به بیمارستان‌ها گفت: در بیمارستان رازی اهواز، یک سوم تخت‌های عادی ظرفیت پذیرش دارند، اما تخت‌های ویژه تکمیل شده اند.

او با بیان اینکه برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) و فاطمه الزهرا (س) درخواست پذیرش داده ایم، افزود: روز یکشنبه تعداد بیماران کرونایی بستری در خوزستان ۳ رقمی شد و نخستین روزی بود که ۱۰۴ بیمار پذیرش شدند، در حالیکه تا پیش از آن تعداد بیماران بستری بین ۶۰ تا ۸۰ نفر بود.

ابول نژادیان خواستار کاهش برگزاری نشست‌ها و دورهمی‌های خانوادگی شد و بیان داشت: بیشترین مراجعه به بیمارستان‌ها افرادی هستند که در این محفل‌ها مبتلا شدند، چراکه ترس مردم از کرونا کمتر شده، این در حالی است که در اسفند ماه و فروردین ماه مردم اصلا به دید و بازدید نرفتند، اما در حال حاضر اینگونه نیست و در بلوار ساحلی اهواز و شهرستان‌های دیگر شاهد دورهمی‌های خانوادگی هستیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۱۱ شهر استان خوزستان شامل؛ اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا و شهر‌های مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند، ضمن اینکه وضعیت فوت ناشی از کرونا نیز در استان بسیار نگران کننده است و در چند روز گذشته شاهد فوت افراد جوان و میانسال در این استان بوده ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.