رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باغملک از برگزاری مراسم اربعین حسینی در این شهرستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام رسول شیخ نیا رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به اجرای خوب و رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی  در دهه محرم، مراسم اربعین حسینی در تپه شهدای این شهر با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

او زمان برگزاری مراسم اربعین در باغملک را با توجه به شیوع ویروس کرونا، حداکثر ۲ ساعت عنوان کرد و افزود: در سطح شهر و مساجد نیز برنامه‌هایی در فضا‌های باز برگزار می‌شود که این مکان‌ها از قبل شسته و ضدعفونی می‌شوند.

حجت الاسلام شیخ نیا اظهار داشت: ۲۵ نفر مبلغ اعم از روحانیون مستقر، طرح هجرت و اساتید حوزه به مناطق، روستا‌ها و بخش‌های مرکزی این شهر جهت شرکت در اربعین حسینی  حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باغملک با اشاره به  اینکه ۲ هزار ماسک از سوی این سازمان تهیه شده که میان عزاداران این شهر توزیع می‌شود، تصریح کرد:  همچنین با رعایت نکات بهداشتی یکهزار و ۵۰۰ غذا نیز پخته و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: از ماه محرم تاکنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان باغملک توزیع شده است و امیدواریم با همکاری هیئت‌ها بتوانیم در این زمینه خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

او در پایان گفت: از عزاداران تقاضا داریم ضمن رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی، با ماسک در مراسم اربعین حضور داشته و ما را در برگزاری هر چه بهتر این مراسم کمک کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار