سرهنگ یاسمی با بیان اینکه مردم فریب اخبار کذب در فضای مجازی را نخورند، گفت: مرز مهران برای عبور و مرور افراد کاملا بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین سال‌های گذشته از افتخارات نیروی انتظامی بود، اما شرایط امسال با انتشار ویروس کرونا بسیار متفاوت شده است و هیچگونه خدماتی در مرز مهران و استان ایلام جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام افزود: امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرز مهران برای عبور و مرور افراد به طور کامل بسته است و مردم باید اخبار موثق را در این خصوص از طریق رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

او ادامه داد: نیروی انتظامی در استان ایلام با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و انتظامی با استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودرو‌های غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می‌کند.

یاسمی بیان کرد: ماموران پلیس، افرادی را که بخواهند به صورت ناآگاهانه به سوی مرز مهران حرکت کنند بلافاصله به سمت استان‌های محل سکونت خود باز می‌گرداند و کلیه این اقدامات در راستای سلامت مردم و در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چرا موقع شهادت سردار سلیمانی مرز مهران را به مرز سردار سپهبدشهید قاسم سلیمانی نامیدند اما اجرایی نشد؟؟؟؟؟