آراسته نژاد گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات تیمی روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته و باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده کنیم.

ایناس آراسته نژاد سرمربی تیم پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: قرارداد بازیکنان فصل قبل تیم پالایش را تمدید کردیم. روز گذشته تست کرونا از بازیکنان گرفتیم تا از امروز تمرینات گروهی را آغاز کنیم. بیشتر بازیکنان تیم ما بومی هستند و بازیکن خوابگاهی نداریم. بازیکنان در این ایام از لحاظ آمادگی جسمانی افت داشته اند، اما ۳۰ درصد از آمادگی بدنی را می‌توان در آن‌ها دید.

او تصریح کرد: مسئله دیگری که باید به آن توجه شود این است که باید از لحاظ روحی و روانی روی بازکنان کار کنیم.

آراسته نژاد افزود: رقابت‌های لیگ بانوان از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شود و زمان زیادی نداریم. گفتند بازی‌ها را به صورت متمرکز در ۲ گروه برگزار می‌کنند، اما این موضوع هنوز قطعی نیست. امیدوارم برنامه مدونی تنظیم شود، زیرا این حجم از بازی‌ها باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. بهتر است در خصوص فصل آینده با مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان صحبت شود.

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام در ادامه گفت: وضعیت مالی باشگاه پالایش گاز ایلام بهتر از سال‌های گذشته است. شاید مبلغ قرارداد بازیکنان ما نسبت به برخی از تیم‌ها کمتر باشد، اما از لحاظ ایاب و ذهاب و لباس وضعیت خوبی داریم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار