نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در بخش الوار گرمسیری گفت: از ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه استفاده می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در نشستی که به منظور بررسی راهکار‌های توسعه بخش الوار گرمسیری با حضور پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: الوار گرمسیری ظرفیت‌های زیادی برای توسعه و رشد دارد.

او با بیان اینکه از پتانسیل‌های موجود در این بخش برای رشد و توسعه منطقه استفاده می‌شود، افزود: پیگیری راه اندازی ادارات گاز در شهر‌های چم گلک و آزادی و راه اندازی ادارات آب، گاز و ورزش و جوانان در شهر بیدروبه انجام شده و در حال حاضر برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

حسنوند اظهار داشت: این ادارات با هدف ارائه خدمات بهتر و شایسته به ساکنان به زودی راه اندازی می‌شوند تا اهالی مناطق مذکور برای کارهای روزمره دچار مشکل نشوند و نیاز به طی کردن مسافت زیاد تا تا شهرستان اندیمشک را نداشته باشند و در کمترین زمان کارهای خود را انجام دهند.

الوار گرمسیری یکی از بخش‌های دو گانه شهرستان اندیمشک است که این بخش از دو دهستان به نام‌های قیلاب و مازو که نام خود را از آبادی‌های مرکزی ناحیه گرفته اند با مرکزیت شهر جدیدالتاسیس حسینیه تشکیل شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.