مدیر آبفا منطقه دزفول:

اهالی سالند آب شرب سالم می‌نوشند

اسماعیل سالم گفت: آب شرب سالند و روستا‌های تابعه آن استاندارد و طبیعی است و هیچگونه مشکلی ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: نمونه گیری‌ها و آزمایش‌های پنجگانه جهت بررسی کیفیت آب شرب شهر سالند و روستا‌های تابعه آن انجام شد و هم اکنون آب شهر مشکلی ندارد و استاندارد است.

او افزود: بارندگی در بالادست شهر سالند دزفول طی هفته گذشته به دلیل انتقال گل و لای مسیر رودخانه‌ها سبب افزایش کدورت آب شرب منطقه شد که بلافاصله اقدامات فنی جهت حل مشکل کدورت آب انجام گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت مشکل مرتفع شد.

اسماعیل سالم هدف از انجام آزمایش‌ها را اطمینان از وضعیت آب سالند عنوان کرد و بیان داشت: آزمایش‌هایی که امروز، ۱۵ مهرماه درخصوص میزان کدورت، EC، PH، کلرسنجی و بافت بیولوژیکی (میکروبی) به صورت مشترک با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت سردشت و همچنین کارشناس و مسئول کنترل کیفی آبفا منطقه دزفول از آب خروجی مخازن و شبکه شهری آب سالند انجام شد، مشکلی مشاهده نشد.

مدیر آبفا منطقه دزفول ادامه داد: همچنین کارشناس مرکز بهداشت سردشت به همراه بخشدار و کارشناسان امور کیفی آبفا این شهرستان از ورودی فیلتر‌ها و همچنین خروجی مخازن و شبکه آب شهری بازدید به عمل آوردند و همه نتایج به دست آمده استاندارد و نرمال است و از نظر بهداشتی هیچگونه مشکلی ندارد و شهروندان ساکن در سالند و روستا‌های تابعه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آب شرب ، آب سالم ، کیفیت آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.