امید عباس نیک کارشناس دو و میدانی درباره سطح مسابقات لیگ دو و میدانی توضیحاتی داد.

امید عباس نیک کارشناس دو و میدانی در گفت وگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ارزیابی اش از سطح مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دو و میدانی به همت مسئولان با شرایط خوبی برگزار شد که ثمره آن عملکرد خوب ورزشکاران بود. یکی از اتفاقات مهم را می‌توانیم به جا به‌جایی رکورد‌ها در بخش جوانان و تیم‌ملی بزرگسالان اشاره کرد. در این وضعیت سختی که بیشتر رشته‌های ورزشی  نتوانستند مسابقه‌ای را برگزار کنند، اما با درایت ویژه مسئولان فدراسیون شاهد برگزاری هر چه بهتر رقابت‌ها بودیم.

او افزود: من به عنوان کسی که فعالیت سازنده و مستمر در دو و میدانی دارم و سالیانه شاگردان زیادی را تحویل ورزش کشور می‌دهم از مسئولان فدراسیون دو و میدانی کمال تشکر و قدردانی را دارم که توانستند مجوز‌های لازم را از وزارت ورزش برای برگزاری مسابقات اخذ کنند.

تنها ۳ تیم در لیگ دو و میدانی کیفیت لازم را داشتند 

کارشناس دو و میدانی درباره سطح تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ دو و میدانی گفت: از میان تیم‌هایی که در لیگ دو و میدانی شرکت داشتند تنها باشگاه‌های سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس و دانشگاه آزاد بودند که از کیفیت لازم برخوردار بودند و سایر تیم‌ها چندان باکیفیت نبودند و صرفا خواستار حضور در لیگ بودند تا از این طریق از لحاظ مالی ورزشکاران را تامین‌کنند.

بحث استعداد یابی در تیم دو و میدانی ناشنوایان را پیگیری می کنیم 

دبیر انجمن دو و میدانی ناشنوایان کشور درباره حضور این تیم در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: تیم ملی ناشنوایان با حضور ۱۰ ورزشکار به سرپرستی خود من در مسابقات شرکت کرد که بیشتر آن‌ها صاحب مقام‌های بین‌المللی بودند و این اتفاق نوید بخش روز‌های بهتری برای ورزشکاران این رشته ورزشی بود. به طور مثال ورزشکاری مانند الهه گل محمدی می‌تواند با رکورد‌های خوب خودش در مسابقات بین المللی بهترین مدال‌ها را برای ایران به دست بیاورد. تمام هدف و برنامه ریزی ما ایجاد یک دگرگونی و تحول تازه در تیم ناشنوایان است. اکنون سن تیم ما نزدیک به ۴۰ سال است و با شروع بحث استعدادیابی قصد داریم ورزشکاران مسن را بازنشسته و ورزشکاران جوانان را جایگزین آن‌ها کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار