استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان محمد و احمد ارژن پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مادر شهیدان محمد و احمد ارژن از شهدای شهرستان آستانه اشرفیه پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزندان شهیدش، صبح سه شنبه بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید احمد ارژن ۴ فروردین ماه سال ۱۳۶۱ در ۱۸ سالگی بر اثر اصابت گلوله به پیشانی در منطقه رقابیه و شهید محمد ارژن ۲۴ تیر ماه همان سال در ۲۰ سالگی بر اثر ترکش به پهلو در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام محمد و احمد ارژن پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خانواده محترم شهیدان ارژن

درگذشت بانوی مومنه، حاجیه خانم فاطمه تیزهوش که نشان پرافتخار مادر شهیدان معزز محمد و احمد ارژن را بر سینه داشت، موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.

بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.