رئیس‌جمهور آمریکا از تصمیم خود برای توقف مذاکرات با دموکرات‌ها بر سر بسته حمایتی ویژه شیوع کرونا دفاع و آن‌ها را به تلاش برای حمایت از شهر‌ها و ایالت‌های پرجرم و جنایت متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ از تصمیم خود برای توقف مذاکرات با دموکرات‌های کنگره بر سر بسته موسوم به حمایت کرونایی دفاع و دموکرات‌ها را به جدی نگرفتن این مذاکرات متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب توئیتری خود آورد: نانسی پلوسی دیوانه و دموکرات‌های چپ افراطی تنها با بسته حمایتی (کرونایی) قشر کارگر بازی کردند. آن‌ها تنها می‌خواهند از شهر‌ها و ایالت‌های دموکرات‌های شکست خورده و مملو از جرم و جنایت مراقبت کنند. آن‌ها هرگز به دنبال حمایت از کارگران نبوده و نخواهند بود!

پیام ترامپ ساعاتی پس از آن منتشر شد که او به دستیاران خود دستور توقف مذاکرات با نانسی پلوسی بر سر بسته حمایت اقتصادی ویژه شیوع کرونا را داد و ادامه این مذاکرات را به بعد از انتخابات موکول کرد. ترامپ در این باره گفت: من به نمایندگان خود دستور داده ام که مذاکره را متوقف کنند تا پس از انتخابات، بلافاصله پس از پیروزی من، یک لایحه اصلی را تصویب خواهیم کرد که بر روی تجارت کوچک متمرکز است.

این در واقع باید یک عقب نشینی قابل توجه نسبت به سیاست‌های یک هفته پیش ترامپ تلقی شود. رئیس جمهور آمریکا هفته پیش به دستیاران خود در خصوص ادامه این مذاکرات دستور داده بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به تصمیم دونالد ترامپ درباره طرح حمایت اقتصادی موسوم به بسته گشایش کرونایی، واکنش نشان داد و اظهار کرد: ترامپ صرفا منفعت شخصی خود را می‌بیند و این موضوع را بر منفعت کشور ترجیح می‌دهد. وی با اشاره به تصمیم ترامپ درباره خروج از مذاکرات بسته گشایش کرونایی، تاکید کرد: این موضوع نشان می‌دهد کاخ سفید کاملا دچار بی نظمی شده است.

ترامپ در حالی مذاکرات با کنگره بر سر بسته حمایتی را متوقف کرد که بیش از ۷ میلیون آمریکایی به کرونا مبتلا شده و بسیاری از مردم این کشور طی این مدت شغل خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار