فرمانده انتظامی گرمه گفت: مردی که ۱۳ سال پیش اقدام به قتل همسرش کرده بود توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی گرمه گفت : با کشف جسدی از داخل یک حلقه چاه در حوالی شهر درق مشخص شد این جسد متعلق به زنی بوده که ۱۳ سال پیش به طور مرموزی ناپدید شده بود و کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با جدیت بیشتری ماجرا را برای پی بردن به حقیقت دنبال کردند.

او افزود: در استعلامات انجام شده از سامانه جامع پلیس آگاهی مشخص شد همسر این زن در سال ۸۷ مفقود شدن همسرش را از طریق اداره یازدهم پلیس آگاهی استان تهران اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده ۴ نفر از فرزندان این زن بعد از شناسایی به پلیس آگاهی احضار شدند که با دیدن البسه و لوازم کشف شده با جسد، هویت مادر خود را شناسایی کردند.

سرهنگ پوربه با اشاره به احضار برادران مقتوله به مقر پلیس آگاهی، افزود: پس از شناسایی جسد این زن توسط آنان، اعلام کردند که خواهرشان مدت زیادی با همسرش اختلاف شدید و درگیری و مشاجره داشته است.

او افزود: کارآگاهان بعد از انجام تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این زن توسط همسرش به قتل رسیده است که محل زندگی متهم در حوالی شهرستان سبزوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

او گفت: متهم در بازجویی‌های ابتدایی منکر ارتکاب این جنایت بود که بعد از مواجهه با ادله و مستندات موجود، به بزه انتسابی و قتل همسرش اعتراف کرد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.