معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از افتتاح پل زیرگذر مسیر ریلی دهستان دولت آباد شهرستان مرند در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، داوودی معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جلسه بررسی مشکلات طرح ساخت پل زیرگذر دهستان دولت آباد با بیان اینکه احداث پل زیرگذر در حیطه خدمات شرکت راه آهن نیست و این پل برای کمک به مسائل اجتماعی و راحتی تردد مردم، توسط راه آهن در حال اجراست گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه کرده است.

او گفت: سازه پل به صورت کامل اجرا شده و در این نشست مقرر شد خاکبرداری و آسفالت پل توسط دهیاری دولت آباد و شهرداری مرند و دیوار چینی پل نیز توسط پیمانکار راه آهن انجام شود.

او افزود:در کشور نزدیک  به ۲۰ هزار پل زیرگذر راه آهن وجود دارد که نیاز به ساماندهی و تغییر وضعیت دارد.

زیرگذر دولت‌آباد در مسیر خط آهن تبریز - جلفا در محدوده شهرستان مرند برای تسهیل تردد مردم این منطقه با مشارکت شرکت راه آهن احداث می‌شود.

دهستان دولت‌آباد متشکل از هفت روستا با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان مرند واقع شده و تنها راه ارتباطی آن با شهر مرند زیرگذر راه آهن قدیمی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.