رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت:فراخوان مهرواره سراسری «شعر وحدت» با هدف تکریم شخصیت آسمانی و وحدت‌آفرین پیامبر والای مقام اسلام (ص)، همزمان با هفته وحدت در کردستان اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت:این مهرواره با موضوعات «قرآن، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام»، «تمدن نوین اسلامی»، «پیامبر و آزادی اندیشه»، «مقابله با استکبار و جریان‌های تکفیری»، «حاج قاسم شهید قدس ««شهدای وحدت»، «فلسطین»، «ایران همدل» آبان ماه سال جاری همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این مهرواره در چهار بخش شعر سنتی (قالب‌های کهن)، شعر نو (سپید و نیمایی)، زبان‌های بومی ایران و کودک ونوجوان برگزار می‌شود، بیان کرد: شاعران استان کردستان می‌توانند در تمامی این بخش‌ها و موضوعات اعلام شده به زبان‌های مختلف آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به اینکه این مهرواره محدودیت سنی ندارد، گفت: متقاضیان برای شرکت در این مهرواره باید ثبت‌نام خود در سایت artfest.ir انجام دهند و آثارارائه شده باید با اندازه قلم ۱۴ با فونت Bnazanin در سامانه اعلام شده بارگذاری شوند.

مرادی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در تمامی بخش‌های اعلام شده شرکت کنند و هر شرکت‌کننده در هر بخش حداکثر می‌تواند پنج اثر را بارگذاری کند.

او با اعلام اینکه دبیرخانه مهرواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحبان آثار منتشر خواهد کرد، افزود: در هر بخش به پنج نفر برگزیده مبلغ ۴۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد و در صورتی که شاعران و هنرمندان استان در این مهرواره حائز رتبه شوند از طرف حوزه هنری استان کردستان نیز مبلغی به عنوان هدیه به برگزیده استان اهدا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان آخرین مهلت ارسال آثار را یکم آبان ماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: دبیرخانه این مهرواره به شماره ۵-۸۴۱۷۲۲۰۴-۰۲۱ آماده پاسخگویی به مخاطبان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.