در سربیشه؛

خانه ‌ای که به پایگاه بسیج تبدیل شد

مادر شهید عباس محمدی هنوز هم سرسختانه برای پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار ایستاده و منزلش را در سربیشه به پایگاه بسیج تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در عملیات کربلای ۵ بود که فرزندش را تقدیم آرمان‌ های والای نظام کرد. ۳۵ سال از شهادت فرزندش می‌گذرد. گذر زمان هر چند این روز‌ها توان را از پاهایش گرفته است، اما از پا ننشست و منزل مسکونی اش را سنگری برای حملات فرهنگی دشمن قرار داد.

ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سربیشه گفت: این اقدام خدا پسندانه مادر شهید هم باقیات و صالحات است و هم کمکی است برای ما و خیرین که در این عرصه فعالیت می‌ کنند.


بیشتر بخوانید


مسئول پایگاه حضرت فاطمه زهرا بیان کرد: در این مکان برای بچه ‌ها و بزرگسالان کلاس ‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌ کنیم.

یکی از مربیان پایگاه گفت: مادر شهید محمدی نمونه‌ ای از زن طراز انقلاب اسلامی است که در جنگ سخت فرزند خود را تقدیم انقلاب کرد و در جنگ نرم نیز منزل خود را در اختیار اسلام و انقلاب قرار داده اند.

منزلی که شهید عباس محمدی از آن راهی جبهه ‌های حق علیه باطل شد امروز به محلی برای تربیت نسل جوان در مقابل جنگ نرم دشمن تبدیل شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار