مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری متخلفان شکار و صید غیرمجاز در خلخال و بیله سوار

ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های خلخال و بیله سوار طی چندین روز انجام ماموریت گشت و کنترل، موفق به دستگیری چهار نفر از متخلفان شکار و صید غیرمجاز شدند.

در شهرستان خلخال محیط بانان پاسگاه محیط بانی برندق حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال به یک صیاد غیر بومی که بصورت غیر مجاز اقدام به زنده گیری پرندگان زینتی ازجمله گونه سهره طلائی می‌کرد برخورد کرده و نسبت به جمع آوری تور‌های پهن شده و دستگیری فرد متخلف اقدام کردند.

از متخلف نوزده قطعه سهره طلایی، سه عدد قفس پرنده، دو عدد جعبه‌های نگهداری، دو رشته تور زنده گیری پرندگان زینتی کشف و ضبط شد.

در شهرستان بیله سوار از سه نفر متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان و صید غیرمجاز ماهی نموده بودند تعداد سه قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ پر و یک رشته تور دامی به طول ۵۰ متر کشف و ضبط شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

نجات عشایر گرفتار شده در برف و کولاک دامنه سبلان

رئیس هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: عشایر گرفتار شده در برف و کولاک دامنه سبلان توسط امداد کوهستان هلال احمر و اداره امور عشایری مشگین شهر از برف و سرمای سوزناک نجات یافتند.

شهرام ابراهیمی اظهار کرد: تعدادی از عشایر مستقر در دامنه‌های سبلان، زمان کوچ از ییلاقات به قشلاقات را رعایت نکرده و گرفتار برف شدند.

او افزود: با اطلاع رسانی اداره امور عشایری، دو اکیپ کوهستان هلال احمر و اداره امور عشایری در محل گرفتار شده یک خانواده عشایری حاضر شده و خودروی گرفتار شده آنان را از برف بیرون کشیده و این خانواده عشایر را از برف و سرمای سوزناک نجات دادند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.