بویری گفت: به دلیل افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا، برپایی موکب و عزاداری اربعین حسینی و توزیع نذورات در هندیجان ممنوع است.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونا شهرستان با حضور داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و سایر مسئولان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) امسال در خانه عزاداری کنند.

او افزود: بنا بر دستور ستاد ملی کرونا، هرگونه پیاده روی و راهپیمایی، برپایی موکب یا تجمع برای عزاداری و همچنین توزیع نذورات در این شهرستان به منظور جلوگیری از افزایش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن ممنوع است.

بویری درخصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا اظهار داشت: سن ابتلا پایین آمده و مرگ و میر نیز افزایش یافته است، از سویی دیگر ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و ما نیز تجربه این بیماری را در کنار سایر بیماری‌های تنفسی شایع در فصول پاییز و زمستان نداریم، بنابراین روز‌های سختی پیش روی ما قرار دارد.

نماینده عالی دولت در هندیجان بیان کرد: از همه شهروندان استدعا دارم با توجه به اینکه هر لحظه به پیک بیماری نزدیک‌تر می‌شویم، نهایت همکاری را با خدمتگزاران خود در شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگان‌ها داشته باشند، استفاده بدون وقفه از ماسک در کنار رعایت فاصله اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را با جدیت در دستورکار خود قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.