مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان از برگزاری نمایشگاه مجازی آثار نقاشی‌خط ناصر چوپان به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد باوی‌زاده مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی‌خط از آثار استاد ناصر چوپان کرده است.

او افزود: استاد چوپان مدرس دانشگاه و یکی از طراحان و پیشکسوتان متعهد اسلامی در رشته طراحی گرافیک در خوزستان است که حدود ۵۲ اثر نقاشی‌خط را با اسامی شهدای کربلا و با مضامین و اشعاری در این زمینه طراحی کرده است.

باوی زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه منتخبی از این آثار در تارنمای حوزه هنری خوزستان به نمایش گذاشته شده اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری نمایشگاه حضوری وجود ندارد، تصمیم گرفتیم جهت ادای احترام به شهدای حادثه کربلا این آثار را به صورت مجازی به نمایش بگذاریم.

 مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان بیان داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه مجازی می‌توانند به تارنمای حوزه هنری استان به آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.