به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با اشاره به لزوم آسیبشناسی و بازنگری در فرآیندهای جاری با هدف ارتقای کارآمدی سازمانی گفت: در جریان بررسی فرآیند متداول در زمینه رسیدگی و پرداخت صورت وضعیت مشتریان این اداره کل، گلوگاهها و نقاط قابل بهبود احصا شد.
او افزود: بهره گیری از سامانه کنترل پروژه برای بررسی و رسیدگی قراردادها و صورت وضعیتهای جاری، یکپارچهسازی سامانههای امور مالی و همچنین بازنگری در برخی از وظایف محوله در اجزای فرآیند زمینه را برای چابکسازی در نحوه پرداخت مطالبات مشتریان فراهم کرد.
دریس بیان داشت: ارتقای روز افزون رضایت مشتریان، کاهش فضا برای بایگانی فیزیکی اسناد مرتبط با امور مالی و کاهش قابل ملاحظه در هزینهها و منابع و به دنبال آن ارتقای کیفی فرآیند از اهم مزیتهای این بازنگری محسوب میشود، ضمن اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با رصد و بازنگری فرآیندها و بهبود مستمر فعالیتهای جاری موفق به کسب رتبههای درخشانی در ارزیابی تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق مشتریان در سالهای اخیر شده است.
انتهای پیام/گ