سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه، اول تا چهارم آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید محمدجواد معراجی دبیر جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان در دهه اول آذرماه گفت : این جشنواره روز‌های اول تا چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره گفت : سناریو‌های مختلفی برای برگزاری این جشنواره با توجه به شرایط کرونایی در نظر گرفته شده و در هر صورت تابع مصوبات ستاد کرونای استان خواهیم بود.

او با بیان اینکه تمام گروه‌های تئاتر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: گروه‌ها باید از هم اکنون برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کنند و هر کارگردان تنها با یک اثر می‌تواند در این جشنواره شرکت داشته باشد.

معراجی افزود: اگر تعداد گروه‌های شرکت کننده به بیش از شش گروه برسد، حداقل دو گروه برگزیده به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

او با بیان اینکه هرساله پیش از شروع جشنواره، گروه‌های شرکت کننده اجرا‌های عمومی خود را برگزار می‌کردند، گفت: امسال شرایط به دلیل کرونا متفاوت شده و گروه‌ها بعد از پایان جشنواره و درصورت عادی شدن شرایط اقدام به برگزاری اجرا‌های عمومی می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: گروه‌های تئاتر برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند.

معراجی افزود: محل اجرای جشنواره در محل تالار انتظار، سالن تاقبستان و پلاتوی کرمانشاه خواهد بود و حضور تماشاگران منوط به وضعیت کرونا خواهد بود.

او گفت: در حال حاضر ۲۴ گروه تئاتر بصورت رسمی در استان فعالیت داشته و گروه‌های بسیار دیگری هم هستند که بصورت غیررسمی فعالیت دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.