وزیر خارجه انگلیس می‌گوید که این کشور همواره از گنجاندن توافقی گسترده‌تر در برجام استقبال و برای آن تلاش می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس در پارلمان این کشور بار دیگر ادعا‌های بی اساسی را درباره کشورمان و توافق هسته‌ای مطرح کرد.

وزیر خارجه انگلیس مدعی شد: این توافق برای در بر گرفتن فعالیت‌های بی‌ثبات کننده گسترده‌تر ایران در خاورمیانه طراحی نشده است.

راب گفت: ما همواره مشتاق و پذیرای گنجاندن توافقی گسترده‌تر بوده‌ایم، در واقع بر آن تاکید داشته و تلاش کرده‌ایم. تا زمانی که چشم‌انداز برای توافقی گسترده‌تر حاصل شود برجام چیزی است که ما در دست داریم.


بیشتر بخوانید:


او در ادامه ضمن بیان این مطلب که به دلیل عدم پایبندی نظام‌مند، برجام تضعیف شده، افزود: اما تا زمانی که پابرجاست تمایلی برای حرکت به سمت توافقی بزرگ‌تر نخواهیم داشت.

اخیرا نیز «چارلز میشل» در جریان سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل بر ضرورت حفظ برجام تاکید کرد.

رئیس شورای اروپا گفت: توافق هسته‌ای ایران همچنان یکی از عناصر کلیدی منع اشاعه هسته‌ای در جهان و ثبات منطقه است بنابراین حفظ و پایبندی کامل تمامی طرف‌ها به برجام ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
زور گویی آمریکا و اروپا به کشور های ایران وکره شمالی وسوریه وافغانستان که بیشتر احساس می شود باعث غم گین شدن انسا نهای بیشماری شده است امروز اشک رئیس جمهور کره شمالی نشان از یک بحران غم انگیز در آینده برای اروپا وآمریکا دارد در آن روز کسی برای این پست فدرت ها ناراحتی نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۲۱:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
لندن و اروپا و غرب همین توافق نگین رو هم انجام نداد
اونهم با توجه به تمام کارهای ایران
حالا دنبال تعهد بیشتر ایران و عدم هیچ کاری هستند !
خودتونید !
آخرین اخبار