کرونا در ارتش رژیم صهیونیستی؛ ۱۰ هزار نفر در قرنطینه و بیش از ۱۳۰۰ مبتلا

همزمان با روند جهشی ابتلا به کرونا در اراضی اشغالی، بیش از هزار و ۳۰۰ نظامی صهیونیست به این ویروس مبتلا شده و حدود ۱۰ هزار نفر نیز قرنطینه شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز چهارشنبه آمار ابتلا به کرونا در میان اعضای خود را بروز رسانی کرد.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، هزار و ۳۴۳ نظامی صهیونیست به ویروس کرونا مبتلا شده و ۹ هزار و ۸۸۱ نفر نیز در قرنطینه قرار دارند.

طی هفته‌های اخیر شیوع ویروس کرونا روندی به شدت صعودی به خود گرفته و آمار ابتلای روزانه رکورد زده است.

در حال حاضر شمار مبتلایان ویروس کرونا در اراضی اشغالی به ۲۸۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسیده و هزار و ۸۱۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

شیوع گسترده کرونا در ارضی اشغالی موج گسترده تظاهرات را در اراضی اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی داشته است.


بیشتر بخوانید:


ناتوانی نتانیاهو در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او، موجب اعتراض گسترده صهیونیست‌ها در ماه‌های اخیر شده و معترضان خواستار استعفای فوری او هستند.

این تظاهرات در بحبوحه اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی برگزار می‌شود؛ قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی که قرار است تا ۳ هفته ادامه داشته باشد از هفته گذشته اجرایی شده است.

در همین حال نتانیاهو اعلام کرده در صورت ادامه روند صعودی شیوع کرونا، محدودیت‌های شدیدتری اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار