در واکنش به مناظره اخیر معاونان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استاد دانشگاه جورج میسون گفت پنس در بیان دیدگاه هایش از خود استقلال نشان نداد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در ادامه واکنش‌ها به مناظره انتخاباتی معاون بایدن و ترامپ، استاد روابط بین الملل دانشگاه جورج میسون آمریکا گفت معاون رئیس جمهور آمریکا در بیان دیدگاه هایش استقلالی از خود نشان نداد؛ اما معاون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خود را شریک در ایجاد مرحله جدید نشان داد. 

مجری شبکه تلویزیونی الجزیره در خصوص مناظره بین «مایک پنس» و «کامالا هریس» گفت رسانه‌های آمریکایی مناظره نخست بین ترامپ و بایدن را بدترین مناظره در طول تاریخ آمریکا دانستند. اما این مناظره عمیق بود و به مسائل مختلف پرداخت. از نظر شما این موضوع بر رویکرد‌های رأی دهندگان آمریکایی تأثیر خواهد گذاشت؟

«محمد شرقاوی» استاد روابط بین الملل دانشگاه جورج میسون، گفت بدون تردید سطح این مناظره در مقایسه با مناظره هفته گذشته بین ترامپ و بایدن، بسیار بالاتر بود. شاهد حمله، پایبندی به برخی مواضع بدون اجازه دادن به دیگری برای سخن گفتن نبودیم. حتی مایک پنس و کامالا هریس در نشستن هم راحت‌تر بودند.

این استاد دانشگاه در ادامه تاکید کرد: نکته مهم‌تر اینکه مایک پنس به گونه‌ای دفاع می‌کرد که گویی در سایه ترامپ است و احساس نکردیم که در صورت ناتوانی ترامپ در انجام وظایف خود در برهه کنونی یا برهه آینده، او گزینه اصلی است. اکنون افکار عمومی آمریکا به این نتیجه می‌رسد که هریس به نسبت دیدگاه واضح و روشنی دارد؛ اما برای آن‌ها دشوار است که استقلال پنس را احساس کنند.

مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان کامالا هریس ۵۵ ساله، معاون جو بایدن و مایک پنس ۶۱ ساله بامداد امروز برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار