تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های بهبهان

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از تکمیل تخت‌های بستری در بیمارستان‌های بهبهان، و نبود تخت خالی برای بستری بیماران جدید کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت الله شاکری نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان  گفت: باید اعلام کنیم که امروز پنج شنبه ۱۷مهرماه تخت‌های بستری در بیمارستان‌های شهیدزاده و تامین اجتماعی بهبهان پر شده و بخش آی سی یو که بیماران بدحال در آن بستری می‌شوند کاملا پر است، و اگر بیمار بدحال جدید کرونا داشته باشیم فعلا جای خالی برای پذیرش وجود ندارد.

او ضمن تشکر از شهروندانی که نکات بهداشتی را در این ماه‌ها رعایت کرده اند افزود: برخی از شهروندان هنوز بیماری کرونا را جدی نگرفته اند و نسبت به رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شرکت نکردن در تجمعات بی خیال هستند.

شاکری نژاد برگزاری تجمع ها، مراسم‌ها و بویژه دورهمی‌های فامیلی را عامل اصلی انتشار ویروس کرونا دانست و بیان داشت: متاسفانه علیرغم همه هشدار‌ها و اخطاریه‌ها و ایجاد محدودیت‌هایی که اعمال شده، هنوز شاهد برپایی تجمعات، مراسم‌ها و دورهمی‌های فامیلی و خانوادگی هستیم که نتیجه آن بالا رفتن آمار مبتلایان و پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان ضمن تقدیر از مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی مدافعان سلامت در مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان‌های بهبهان از شهروندان خواست با توجه به وضعیت قرمز شهرستان نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و از شرکت اماکن شلوغ و دورهمی هلی فامیلی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.