چندی پیش خبر دیدار اصلاح‌طلبان با سیدحسن خمینی، فضای رسانه‌ای را پر کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار گمانه زنی‌های انتخاباتی به خصوص در جبهه اصلاح طلبان روز به روز گرم‌تر شده و در این میان نام‌های آشنایی هم به گوش می‌رسد، نام‌های که شاید بد نباشد درباره آنها بیشتر نوشت.

خبری که از رسانه‌های اصلاح طلب درز کرد 

چندی پیش بود که خبری رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار داد، مبنی بر اینکه «برخی اصلاح‌طلبان به دیدار سیدحسن خمینی رفتند تا مجابش کنند در انتخابات نامزد شود.» علاوه بر این  چندی پیش هم خبری با  تیتر ۵ گزینه پیشنهادی حزب کارگزاران سازندگی به اصلاح طلبان منتشر شد مبنی بر اینکه کارگزاران تا کنون علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، سردار حسین دهقان را به عنوان گزینه‌های غیر حزبی و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید و محسن هاشمی رفسنجانی فرزند ارشد مرحوم آیت الله هاشمی و رئیس شورای شهر تهران را به عنوان چهره‌های حزبی در سبد انتخاب خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌بینند.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

حسین الله کرم تحلیلگر مسائل سیاسی هم فرد دیگری بود که این گمانه را دامن زد و با اشاره به شایعات و اسامی مطرح شده تا کنون گفت: اصلاح طلبان متوجه شدند حتی در وضعیت مشارکت حداکثری مردم، هر سه آقایانِ صفایی فراهانی، مصطفی معین و محمدرضا خاتمی تأیید صلاحیت نخواهند شد، چون در زمره رجل سیاسی قرار نمی گیرند؛ بنابراین به سمت حمایت از سیدحسن  خمینی خواهند رفت.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان بر خبر نامزد شدن حجت‌الاسلم و المسلمین سید حسن خمینی صحه گذاشت و گفت: اگر امروز با دقت مشاهده کنیم می‌بینیم که اصلاح طلبان به دو قسمت تقسیم شدند؛ یک گروه کارگزارانی‌ها و احزاب و گروه‌هایی که دوست دارند لاریجانی رئیس جمهور شود و گروه دیگر که روی گزینه سید حسن خمینی مشغول فعالیت‌های تبلیغاتی هستند؛ بنابراین اگر آقای سید حسن خمینی از طیف اصلاح طلب وارد انتخابات شود، یک رقابت سنگین و پرشوری اتفاق خواهد افتاد؛ زیرا نام او هم به عنوان یکی از  گزینه‌ها مطرح است و کارگزاران بر روی آمدن او حساب کرده‌اند.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفته که قطعا سید حسن خمینی یکی از همان چهره‌هایی است که با پشتوانه خانوادگی که دارد و همچنین شخصیت خوبی که از خود نشان داده است، باعث اجماع اصلاح طلب‌ها خواهد شد، ولی در حال حاضر این‌ها همه گمانه زنی است.

همچنین سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز هم فرد دیگری بود که در این باره گفت: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی که اتفاقاً مردم کمی حاضر به رأی دادن شدند، کشور به استقبال انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ می‌رود. از آنجا که ما حزب‌های قوی‌ای نداریم و اساساً فعالیت‌های حزبی در ایران جدی گرفته نمی‌شود،‌ سیاسیون در نشست‌ها و گعده‌هایی که با هم دارند اسامی افرادی را به عنوان گزینه احتمالی مطرح می‌کنند که اسم سید حسن خمینی هم به میان آمده است.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

این فعال سیاسی در ادامه گفت: اما بسیار بعید است که سید حسن برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کند یا به دعوت گروه‌های سیاسی پاسخ مثبت بدهد. در واقع او به عنوان نوه امام خمینی ترجیح می‌دهد همچنان در حوزه علمیه به تدریس بپردازد تا در این سنگر خدمت کند و تاثیرگذار باشد. البته سید حسن خمینی در سال ۹۴ برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرد که متاسفانه راه برایش باز نشد.

موضوعی که سید رضا اکرمی به آن اشاره کرد مربوط به سال ۱۳۹۴ بود؛ سیدحسن خمینی جمعه  ۲۷ آذر ۱۳۹۴ در دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری با همراهی برادرانش سيد ياسر و سيدعلی خمينی به وزرات کشور رفت ، اما در نهایت صلاحیت او تایید نشد، اما آیا این عدم تایید را می‌توان به انتخابات آتی هم تعمیم داد؟

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

تایید یا عدم تایید صلاحیت؛ مسئله این است 

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان  تایید صلاحیت شدن یا نشده سید حسن خمینی گفته است: حسن خمینی تا به حال برای ریاست جمهوری نامزد نشده و صرفا برای انتخابات مجلس خبرگان نامزد شده که عدم تایید صلاحیتش هم به دلیل عدم شرکت در آزمون اجتهاد بوده است؛ از همین رو احتمال اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود وجود دارد، زیرا شورای نگهبان برای هر یک از نهادهای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ملاک‌های خاص خود را در نظر می‌گیرد، برای مثال شاهد بودیم صلاحیت فردی در انتخابات خبرگان تایید شده، اما در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده است.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

محمد حسن قدیری ابیانه  فعال سیاسی اصولگرا هم فرد دیگری بود که در این باره به باشگاه خبرنگاران گفت: اینکه صلاحیت حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان تایید نشد ارتباطی به عدم احراز صلاحیت او در پست ریاست جمهوری ندارد، زیرا در انتخابات مجلس خبرگان مسئله اجتهاد مطرح است؛ اما برای ریاست جمهوری مسئله اجتهاد مطرح نیست؛ با این حال داشتن سوابق اجرایی قوی و مدیریت کلان کشوری جزو ملاک های شورای نگهبان است که حسن خمینی چنین سابقه مدیریتی ندارد؛ پس بعید می‌دانم که او نامزد شود، چون عدم احراز صلاحیت مجدد او باعث ریختن آبرویش خواهد شد.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

او در ادامه به حمایت حسن خمینی از حجت‌الاسلام و المسلمین  روحانی اشاره کرده و گفته است: همچنین قطعا فردی که ریاست جمهوری حسن روحانی را حلال مشکلات دانسته و با تمام قوا از او حمایت کرده بود ، حمایت مردم را به دنبال نخواهد داشت. این کارشناس سیاسی در خلال صحبت‌هایش به موضوعی اشاره کرد که شاید بد نباشد به آن هم بپردازیم مبنی بر اینکه آیا حسن خمینی صلاحیت لازم برای اداره کشور را دارد؟

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال حمایت اصلاح طلبان از حسن خمینی گفته است: شاید او توانایی‌های مختلفی داشته باشد، اما حوزه اجرایی کشور مقتضیات خاص خود را دارد و تجربه هدایت دولت و تجربه نظام اداری بسیار متفاوت از سایر توانایی‌ها در حوزه‌های دیگر است؛ البته سید حسن چهره موجهی در کشور محسوب می‌شود، اما این که تا چه حد از پس این مسئولیت بر آید باید بیشتر درباره اش اظهار نظر صورت بگیرد.

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

جلال جلالی زاده عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت هم در این باره گفته است: او خودش تمایلی به حضور در عرصه انتخابات ندارد، مگر اینکه اصلاح طلبان او را راضی به ورود به صحنه کنند، این در حالیست که مسئله مهم این است که آیا با حضور سید حسن خمینی قرار است اوضاع از زمان ریاست جمهوری حسن روحانی بهتر شود؟

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

روزنامه اصلاح طلب شرق هم در مقاله‌ای نوشته است: مشکلی مهم هم بر سر راه ریاست‌جمهوری سیدحسن خمینی دیده می‌شود؛ او هیچ‌گاه سابقه کار اجرایی کلان نداشته است و شاید شورای نگهبان که در سال ۹۴ مرجعیت او را احراز نکرد، به ‌مراتب اولی رجل‌سیاسی‌بودن او را احراز نکند؛ از سوی دیگر، مواضع سیاسی او ممکن است دستمایه رد صلاحیت ‌شدنش شود.

حالا این تنها زمان است که معلوم می‌کند که حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به عنوان گزینه اصلاحات وارد کارزار رقابت ریاست جمهوری سال آینده خواهد شد یا نه؛ تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان خواهد گرفت و یا به طور کل قید صحنه سیاسی کشور را خواهد زد.

فاطمه تورانلو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
حسن خمینی می تواند مردم را هم پای نظام کند.

مردم نسبت به ناکارامدی ها خسته اند.

چهره های خوبی در اصلاحات و اصولگراها در حال حاضر نمیبینم. همه تکراری و ناکارامد. اینجا حسن خمینی جای امیدواری هست، برای آرامش نظام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۲ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
همه باید به سید حسن خمینی رای بویم.ایشون رو مسئولان فاسد الان مقایسه نکنید.بهتون قول میدم اگه رییس جمهور بشه همه چیز بهتر از همونی که میخواین میشه.

ایشون نوه امام خمینی(ره) هستن که زمان ایشون همه راحت زندگی میکردن.

حرف منو باور کنین.هرکی مخالفه،کلا با خودش درگیره
Iran (Islamic Republic of)
راضیه ع
۰۰:۳۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
تو رو خدا یکی بیاد که بتونه کشور اداره کنه .نه به مردم بیچاره سختی بده .من با سه تا بچه ویه شوهر بیکار تو این گرونی چه کار کنم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۲۳:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط خودم ریس جمهور میشدم درست میشد مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
علاج مشگلات کشور دولت جوان حزب اللهی.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۲۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فکر نکنم نوه امام حسن خمینی چنین اشتباهی را بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
نمی دانم از چیه این احمدی نژاد طرفداری میکنین.
نام :
ایمیل :
* نظر:
از رشد علمی ، صنعتی ، هوافضا ، جنگ الکترونیک و ضد الکترونیک ، راهسازی و ریل و توسعه ارتباطات سیار و رسیدن به عامه ملت و ساده زیست بودن باز هم بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آدمی که آفتاب مهتاب نخورده، نمیتونه دست پینه بسته ی یه کارگره درک کنه
آدمی که کاخ نشین هست، نمیتونه از خورد و خوراک زدن برای پرداخت اجاره خونه رو درک کنه
آدمی که تا هفت پشتش به پشتوانه ی نفوذ خانوادگی در پیکره ی نظام، میخورن و می‌خوابند. نمیتونه بیکاری این همه جوون تحصیل کرده رو درک کنه. امثال این آدما امتحانشون رو پس دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
درک نمیکنی از جیه احمدی نژاد طرفداری میکنیم چون یا سنتون کمه یا مرفه و بی دردید یا دنبال رفتن ب ورزشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
به نظر من آقای قالیباف بهترین گزینه برای ریاست جمهوری میتواند باشد،چون پر انرڗی و کار بلد ومدیر خوبی بنظر میرسد ،قبلا در کارهای دیگش جواب داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
هرکی بخواد باشه برای ما فرق نمی کنه-هرچی خواستیم یا نخواستیم تا حال شدنی بود باید میشد حالا دیگر فرق نمی کنه هر اقای بیاد بیاد فقط مملکت را نجاتدهد- -
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سلام
ریس جمهور بایستی اقتصاد دان باشه تا کشور را از این وضعیت نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۶:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
درک نمی کنم از چیه این احمدی نژاد طرفداری میکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی‌نژاد..
این اصلاح طلب ها هیچ چیزشون درست نیست از خاتمی و موسوی و روحانی و....... همشون کشور را به هم می‌زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خیلی باید باحال باشن اونایی که اشتباه کردن و به فلانی رای دادن
حالا هم میخوان رای ندن که این یه اشتباه بزرگ تره
وقتی اشتباه میکنید باید جبرانش کنید نه اینکه ولش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
هیچ چیز جبران نمیشه.به رای دادن و ندادن دیگران کاری نداشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
مثلا رای هم بدیم پراید و پژو به قیمت سالهای 90 برمیگرده ؟سکه میشه یک میلیون ؟خونه میشه متری 3یا 4 میلیون.؟همه چی نابود شد آینده جوونها از بین رفت دیگه چجوری بخوان زندگی کنن یا ازدواج باید خوابشو ببینن.دلت خوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
من فقط یک چیز رو میدونم اون هم اینکه کشور ما اینگونه نباید باشد. امروز ما باید تحریم میگردیم و حداقل تحریم ها روی ما هیچ تاثیری نداشت پس نیاز به متخصص در هر حوزه داریم ، اگر مهره ها درست چیده شود این به نفع همه هست و همه راضی هستند، حتی خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
اصلاح طلبان دنبال قربانی کردن اقای سید حسن خمینی هستند همان طور که روحانی را قربانی خود کردند از این جماعت بی درد غرب گرا هر چی بگی بر می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
چرانظرات منو نمیزاریددددد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دیدی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۷:۳۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بی نشان
۱۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
من که هرکه کاندید بشه روی برگ رای می نویسم محمود احمدی نژاد چه کاندید باشه با نباشه شما هم همین کار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط آقای احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط یک سپاهی میتونه راه نجات باشه.
Iran (Islamic Republic of)
یاران سید علی
۱۲:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ایندفعه به جای کلید با چی بیان خدا عالمه
مردم بهوش باشید این اصلاح طلبان به این پیروزی نیاز 100در100دارن چون اگه به امید خدا اصولگرا رای بیاره سه قوه میفته دست آدمایی که از جنس مردمن نه آدمایی که لپاشون گل انداخته و ریش و موی خودشونو رنگ میکنن
به امید پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
رأی بی رأی والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
کاش کاندید میشدیدبراریاست جمهوری به یادامام خمینی عزیزمان .امیدمی اوردی برایمان.۱۶سالم بود امام خمینی فوت شدن.اولین شعرم راسرودم.اودرگذشت زمین پراشک شد ومردمان حیران، حیرانی خودراجستجوکردند.....
یادگارامام زنده باشی وپایدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آدم وقتی کامنتا رو میخونه از مردمش نا امید میشه هر چند تعدادشون خیلی کمه ولی یدونه هم زیاده.
یکی میگی احمدی نژاد یکی میگی شجاعی یکی میگه فتاح خداییش هنوز فکر میکنید رئیس جمهور تو این مملکت کاره ای هست؟
فکر میکنید روحانی دلارو رسوند به 32 تومن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بله، برو قانون اساسی رو بخون بعد بیا حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
صدرصد رییس جمهور مجری قانونه.لابد میخوای بندازیش گردن.....
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خیلی بدبختی و زودباور ، کمتر رسانه های دلاری رو دنبال کن و دنبال حقیقت باش ، ببین نیروهای مسلح کجا رسیدن زیر نظر کیه ، برو شعارهایی که حتی یکیش به عمل نرسید نگاه کن ، دولت اجراییه واقعا سواد رسانه ایتون صفر هست و تاسف برای شما نه کسایی که جان دادند و الان جلو سیل قرار نمیگیره ، موقعی که سیل و زلزله میشه اقا در سواحل نظامی ها پای کار این مکتب درسته اوکی
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad reza
۱۶:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دلار بیشترم میشه نگران نباشید روحانی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
سوادت تو حلقم
سیاست مدار کی بودی تو
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۰:۴۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
ما هم از تو و امثال تو ناامیدشدیم. یکم مطالعه کن پدرجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
من دیگه نمیتونم با یکی مثل روحانی باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
انسان های تنبل و بی عار و بیکار به درد اداره امور مملکت نمیخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون ، با این عکسها و در گوش صحبت کردنها با الله برکت اله معلومه چه خبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
این بنده خدا همون بهتر رئیس مرقد کاخ نما باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
واقعا دیگه کسی پیدا میشه اصلاح و اصول براش مهم باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
باسلام یادمان هست امام خمینی ( رحمت لله) فرمودند روحانیون توکار سیاست مثل رئیس جمهوری شرکت نکنند اگر خطایی کردند به پای اسلام نوشته خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
آخه با کدام علم سیاست اینا میخوان بیان رییس جمهور بشن
دلم میخوا برم به جایی که وقتی از سر کار خسته برمیگردم با آ رامش بخوابم . با فکر بدهی ها و گرانی ها و خرج زن و بچه و ... سر به بالشت نذارم .
کاش از پولای حرم امام کمی هم نصیب من میشد چون من زنده ام و باید زندگی کنم وگر نه این پولا به درد مرده نمیخوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
امیدوارم این ملت با تجربه ای که از دولت فعلی گرفته اند دیگر به افراد مشابهی از این طایفه رای ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۲۳:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
مردم برای امام خمینی و اهل بیتش حرمت قایل هستند و اگر آقای حسن خمینی می خواهد این حرمت رعایت شود نباید خود را در معرض انتخابات قرار دهد.
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فعلا که سه رقیب انتخاباتی قدرت را در سه قوه قبضه کردن دلار رساندند بالای ۳۰ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
چون نوه امام هست،دلیل نمیشه حتما شبیه خود امام باشند
Iran (Islamic Republic of)
علی جان عشعری
۲۳:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ترفند جدیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تا 1400 با روحانی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخ خندم به خاطر نادان هایی بود که پروفایلشونو تا 1400 با اصلاح طلب گذاشته بودن ....خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
نیاد بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تجمل گرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ما به کسانی که دنبال اشرافی گری هستن رای نمیدیم .فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بزارین حرمت این آقا بعنوان نوه امام حفظ بشه. چون اگه رییس جمهور بشه مطمئن باشید بعد هشت سال میره هم ردیف خاتمی احمدی نژاد و روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
۴۰سال یکی ازیکی بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فقط سورنا ستاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
یا ابلفضل!!!!!!!!!!!! مملکت به کجا داره میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فقط فتاح ؛شجاع و مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
آقای سید حسن خمینی، در لحظه ای که برای این کار اقدام میکنی از خودت بپرس آیا پدر و پدربزرگم (مرحوم سید احمد و امام راحل) این کار مرا تأیید می کنند؟ و بعد قدم در این راه بگذار. شمایی که لوای اصلاح طلبی برداشته ای، یک لحظه بیندیش شاید انچه نیازمند اصلاح است نفس ماست و نه اصول انقلاب. سخنان امام را درباره کنترل و جهاد با نفس مرور کن. نام خمینی میراث کمی نیست مواطب باش.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۷:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
احسنت...... ماشالا ......خدایی منطقی تر و کوبنده تر از این نظر دیگه نمیشه برا کسایی که واقعا بخوان درکش کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
امام(ره):جنگ ما جنگ بین فقر و غناست.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خدا بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
با‌سلام‌
‌از‌‌مسولیتهایی
که‌تا‌حالا‌داشته‌هم‌بنویسین‌کسی‌که‌تا‌حالا‌یک‌روز‌
هم‌کار‌اجرایی‌نکرده‌فردا‌‌‌رئیس‌جمهور‌شد‌تازه‌میخاد
کار‌یاد‌بگیره‌!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خدایی دنیا به کام اینهاست. لپ ها همه گل انداخته و لبها همه خندان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
گیرم پدر تو بود فاضل/از فضل پدر تو را چه حاصل
Singapore
Ali
۲۰:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
قلب اقتصاد مانند قلب یک راکتور هسته ای نیاز انسان فوق العاده هوشمند.دستیابی به یک معجزه جدید ایرانی می دهد جهش های اقتصادی ..قرار دادن کارکنان بسیار هوشمند برای تقویت اقتصاد ایران . بنابراین استفاده از مهارت های خارجی هلندی و سنگاپوری در افزایش قدرت اقتصاد را . شخصیت های بسیار ماهر و خلاق که ایران نیاز دارد .این یک ارتش قدرتمند اقتصادی است . خارجی ها و نوابغ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خا نبخشد کسی رو که دیگه به اصلاح طلب جماعت رای بده.
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
رئیس جمهور بایددلسوز مردم وآگاه به مشکلات مردم.داری سیاست خارجی قوی واقتصاد دان باشد باهوش وذکاوت باشد..باخداباشد وازخدابترسدجانش برای این ملت بدهد..کاردان وآگاه به مسائل روزباشد..ازمشکلات نترسدوشجاع باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۹:۴۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حسن روحانی به حسن خمینی علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
امام فرمودند شرعا حرام است اگر کسی که توانایی انجام مسئولیت ندارد و قبول کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
چقدر بدبخت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خدا خائنین به اسلام و مسلمین را لعنت و از روی زمین و زمان محو کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حسن خمینی درست مث رو حانی و رفسنجانی هستش و گزینه خوبی نیست فرقی با هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
راستی خبر دارین دلار به خرم آباد (31) رسید
Canada
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ایشان نباید خودرا جزو این گروه آن گروه باشد مردم خودشان هوشیار هستند موقع انتخابات یکی را انتخاب می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اگر احمدی نژاد رئیس جمهور بشه دلار به یک سوم قیمت فعلی می رسه ترامپ وامثال اون واجبل پوشاک می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
نگران نباشید کاری نداره رد صلاحیتش می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تجمل گرا
به درد فوتبال میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سید حسن خمینی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
Hosseini
۱۸:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اصلاح طلب و اصولگرا همشون مثه همن.اونقدر درگیری و مشکلات بین خودشون دارن که نمیتونن کاری برای کشور و مردم کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
کاندید شدن سیدحسن در حال حاضر اشتباه است
مثل اشتباه احمدی نژاد در دوره قبل
چون قدرت در دوره آینده جانب اصولگراها هست
و چون پایان هشت سال باز هم کاری از دستشان برنمی آید مردم ناراضی تر
اونموقع برای دوره نوبت اصلاح طلبان ، سید حسن مهره مناسبی هست برای تهییج دوباره انتخابات...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حسن خمینی بهتر هست همون بودجه صدمیلیاردی حرم رو بگیر زندگیشو کنه
Iran (Islamic Republic of)
شگول
۱۴:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ما همه سرباز تویم خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
آخه تولیت حرم امام میشه سابقه اجرایی و سیاسی؟!
Iran (Islamic Republic of)
نتشناس
۰۶:۰۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
البته اگه کشور رو مثل حرم پدر بزرگش آباد کنه عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فعلا که جولان خائنین است باشد تا روز حساب و کتاب که به عمالشان رسیده گی گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بهتره که نیا با یادگار امام بماند
Iran (Islamic Republic of)
سید عباس
۱۷:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حاج حسن کلا برای ریاست جمهوری خوش یومن نیست نمونه آن حاج حسن فعلی بهتره این حاج حسن تجدید نظر کند عقلانی تر است ..... خداوند پدر رو رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
با 3 غلط در دو خط ، 17 شدی !!!
ناراحت نباش ، 17 هم نمره خوبیه !!!
ای باشگاه خبرنگاران جوان مظلوم ، چه عتیقه هایی رو باید تحمل کنید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من به رییسی رای میدم ولی به صاحب عصر قسم حتی بدونم احمدی نژاد در میاد به احمدی نژاد رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خودت فهمیدی چی گفتی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
9خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حالا یا ابالفضل.....
Iran (Islamic Republic of)
نام رضا یوسفی
۱۷:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
شرط می بندم احمدی نژاد رو هم قبول ندارین فقط میخاین تو ایران جنگ و در گیری بیفته. متاسفم شما که انتخاباتونو کردین . هشت سال بعد همین شما ها به انتخاباتون لعن و نفرین میفرستین
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۱۷:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فقط شخصی. ناکارآمدی آخوند به اسم اسلام تمام می شود. جمهوری اسلامی آنقدر بورسیه داده و دکتر و مهندس تربیت کرده. باید مملکت سرسامان دهند. الان وضع مملکت....
Iran (Islamic Republic of)
نام رضا یوسفی
۱۷:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
رهبر این بار شهادت درراه خدارو از خدا خواسته این قدر لشکر کشی لازم نیست . ما دیوونه ایم یکی رو بذاریم که با دشمنان انقلاب مصاحبه میکنه به خون شهدایی که هنوز خونشون خشک نشده شرم کنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سید جان شما از تابعیت فرانسه و جت اسکی و اسب سواریت لذت ببری کافیه؛ ضمنا لپهات هم خوب گل انداخته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هر چی باشه کینه رد صلاحیت شدنو اقای احمدی نژاد این بار از رهبر در خواهد اورد.متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حسن آقا و دوستان زبلش کاری کردند که ما از لحاظ سیاسی و اقتصادی و اعتباری 100 سال عقب رفتیم.
Netherlands
Reza
۱۷:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فعلا ۴۰ ساله که داریم جور پدرشو میکشیم تموم نشده تو رو خدا این مردم دیگه کمر و نایی واسشون نمونده یکم رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خداقوت یادگار امام خمینی ره شک نکنید در حال حاضر مقامتان از رییس جمهور کمتر نیست مقام به درجه نیست شما مقام معنوی دارین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
پسر حضرت نوح...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
نوح هم بچه داشت، با بدان بنشست غرق شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
این جوری که مملکت اداره میشه(از نظر اقتصادی )ننه منم میتونه اونو اداره کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
به ننه ات بگو بیا کاندید بشه بلکه رای آورد خدا را چه دیدی....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
عمه منم میتونه اداره کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
وای برما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هدف تخریب و سوءاستفاده از نام امام خمینی هستش این سیاست اصلاح طلبان بسیار کثیف و نقشه ای شوم هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
این نسل دیگه مهرشون سوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ایشالا رئیس جمهور بعدی دکتر محمود احمدی نژاد. وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من که رای نمیدم بهشون والسلام علیکم و الرحمه الله
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام از تهرانی ها بعید نیست که فله ای رای می دهند و مثل انتخاب شورای شهرشان کسانی را برخود حاکم می کنند که جز جهل و خطا چیزی در جنته ندارند . ولی مردم فهیم کشور می دانند که نباید به جناح و جناح بازان و فتنه گران اعتماد کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تهرانی ها ..الان همان شهرستانی های مهاجرت کرد ه هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
روحانی پلاس(حسن2) عمرا رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ترو خدا دیگه به اصلاح طلبان رای ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
دفعه قبل که به اصولگرا ها رای دادیم چه اتفاقی افتاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ایشون هیچ تجربه مدیریتی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
آقای حسن خمینی بدان وآگاه باش که حضور تو در انتخابات فقط یک بازیچه وفریبی برای اذهان مردم است پس بهتر است که خودت رو کوچک نکنی .اینها خودشان می دانند که دیگه وجهه ای پیش مردم ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هیچ حزبی خوب نیست سر و ته یکی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هر کسی می آید باید اول به فکر باکتری و ویروس خطرناک نرخ ارز باشد چون واقعا هر کسی را خواسته توانسته فیتیله پیچ کنه البته بیشتر ما مردم بیچاره را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
آقایان لااقل به خاطر روح خمینی از طرح این مباحث خجالت بکشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
امام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خدا رحم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
قسمتی از وصیتنامه سید احمد خمینی:
به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خطّ رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیّت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خدا کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۲۳:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بسیار عالی و درست فرموده است خدا سید احمد و امام خمینی را رحمت کنند تا بودند مردم مشکلی نداشتند به سید حسن هم پیشنهاد می کنم به صورت رسمی اعلام کند که پیرو رهبر خواهد بود و وارد مسایل حزبی و سیاست کج نمیشومد سید حسن شما یادگار امام هستی و نور چشم ما ودر قلب ما جای دارید چون عاشق امام هستیم
۱۲۳
آخرین اخبار