معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از صلح و سازش پرونده یک میلیارد ریالی در قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  مظفر حمزه‌ای ،معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: همزمان با اربعین حسینی، شورای حل اختلاف شهرستان قشم موفق به صلح وسازش در پرونده‌ای یک میلیارد ریالی شد.

حمزه‌ای افزود: همزمان با اربعین حسینی و چهلمین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» با تلاش و پیگیری بی وقفه اعضای شعبه هفتم شورای حل اختلاف شهرستان قشم، این شورا موفق به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ای یک میلیارد ریالی شد.

او گفت: خوشبختانه اعضای شعبه هفتم شورای حل اختلاف بر اساس وظیفه ذاتی خود برای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و طرفین پرونده نیز با توجه به این ایام نورانی در تأسی از سیره ائمه اطهار «ع» نسبت به گذشت و اعلام رضایت مبادرت کردند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان افزود: تحقق این اقدام در کنار دیگر پرونده‌های مصالحه از مهمترین دستاورد‌های این نهاد بوده که حاصل تلاش بی دریغ اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن قدردانی از اهتمام اعضای و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان برای گسترش فرهنگ صلح و سازش افزود: امروز جایگاه شورا‌های حل اختلاف در جامعه و در بین مردم به خوبی تبیین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال پرونده‌های بیشتری را به سازش برسانیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.