مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پاییزی تاکنون در هشت شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن با حدود چهار میلیمتر در سرخس بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عراقی‌زاده مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در شهرستان‌های سرخس، کلات، قوچان، جغتای، درگز، مشهد، سبزوار و نیشابور خراسان رضوی باران باریده است.

او افزود: پس از سرخس بیشترین بارندگی در این مدت در شهرستان‌های کلات و جغتای به میزان حدود یک و نیم میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی میانگین بارندگی امسال در خراسان رضوی را چهاردهم میلیمتر عنوان کرد و ادامه داد: این میزان در مدت مشابه دوره آماری حدود یک و نیم میلیمتر ثبت شده است.

عراقی زاده بیان کرد: در سال زراعی گذشته در مجموع ۲۹۶ میلیمتر باران در خراسان رضوی باریده است که این میزان نسبت به دوره آماری ۴۵ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: در این مدت در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی شاهد افزایش میانگین بارندگی نسبت به دوره آماری بوده‌ایم و در مشهد ۲۹۰ میلیمتر بارندگی ثبت شده که نسبت به دوره آماری ۱۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.