محمود زاده گفت: تعیین تکلیف ۷۳ درصدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، قم را در جایگاه نخست کشور قرار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی قم،در جلسه ویدئو کنفرانس طرح اقدام ملی که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین حوزه مسکن و شهرسازی وزارت، مدیران کل راه و شهرسازی، مدیران کل بنیاد مسکن و سرپرستان بانک مسکن سراسر کشور برگزار شد، محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در تمامی استان‌ها، از عملکرد استان قم قدردانی کرد.

او  عملکرد استان قم در حوزه تعیین تکلیف متقاضیان را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ۷۳ درصد متقاضیانی که حائز شرایط شده‌اند در استان قم تعیین تکلیف و تایید نهایی شده‌اند که در این زمینه قم رتبه نخست و برتر در میان استان‌های کشور را کسب کرده است.

محمودزاده در خصوص وضعیت واریز وجه متقاضیان این طرح توضیح داد: در استان قم ۸۵ درصد متقاضیانی که افتتاح حساب برای آن‌ها انجام شده است، واریز وجه داشته اند که از این نظر قم  در رتبه دوم کشور قرار دارد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در استان قم برای ۹۵ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، تامین و تخصیص زمین انجام شده است که از این حیث استان قم جایگاه چهارم در میان استان‌ها را به خود اختصاص داد.

محمودزاده گفت: در زمینه تامین و تخصیص زمین برای شهر‌های هر استان، استان قم رتبه دوم را کسب کرده است.

گفتنی است: این موفقیت مرهون تلاش و تعامل مناسب دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی و بانک مسکن استان است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار