هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی شامگاه پنج‌شنبه بار دیگر با برپایی تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار استعفای او شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران نفر شامگاه پنج‌شنبه در سراسر اراضی اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که کابینه رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب محدودیت‌های اعمال شده برای تظاهرات را به مدت یک هفته دیگر تمدید کرد.

این محدودیت‌ها که شرکت در تظاهرات دورتر از فاصله یک کیلومتری از منزل مسکونی افراد را ممنوع کرده، تا روز ۱۳ اکتبر تمدید شده است.

با این وجود معترضان صهیونیست در سراسر اراضی اشغالی امشب با برگزاری تظاهرات خواستار استعفای نتانیاهو از سمت نخست وزیری شدند.

این تظاهرات در بحبوحه اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی برگزار می‌شود؛ شمار مبتلایان کرونا در اراضی اشغالی به ۲۸۴ هزار و ۷۰۵ نفر رسیده و هزار و ۸۶۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید:


قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی که قرار است تا ۳ هفته ادامه داشته باشد از هفته گذشته اجرایی شده و در همین حال نتانیاهو اعلام کرده در صورت ادامه روند صعودی شیوع کرونا، محدودیت‌های شدیدتری اعمال خواهد شد.

ناتوانی نتانیاهو در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او، موجب اعتراض گسترده صهیونیست‌ها در ماه‌های اخیر شده و معترضان خواستار استعفای فوری او هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار