کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ازبکستان عملکرد بدی نداشت.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی  ازبکستان اظهار کرد: اسکوچیچ برای اولین مرتبه از تفکرات خود در این بازی استفاده کرد. همچنین تیم ملی برابر حریف متوسط سال‌های اخیر خود بازی خوبی انجام داد و نحوه بازی اش در این دیدار به درستی صورت گرفت. به نظرم بازی تیم ملی بهتر از این می‌شود، چون بازیکنان از یکدیگر شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و اسکوچیچ هم با قابلیت ملی پوشان آشنا می‌شود.  

او ادامه داد: البته یکی از نقاط ضعف این بازی دوستانه این بود که ناهماهنگی بین ملی پوشان وجود داشت که زمان می‌برد تا ۳ خطوط دفاعی، میانی و حمله تیم ملی با یکدیگر به هماهنگی برسند.همچنین زمانی بازی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی ازبکستان برگزار شد که بازیکنان ما در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های کشور‌های دیگر بازی کرده بودند و آمادگی لازم را داشتند. علاوه بر این اسکوچیچ بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرده بود که در تیم‌های خود خیلی خوب بازی می‌کنند. به نظرم بازیکنان تیم ملی از لحاظ آمادگی جسمانی و کیفیتی وضعیت بهتری در آینده پیدا می‌کنند.  

ذوالفقار نسب درباره عملکرد تیم ملی ازبکستان بیان کرد: ازبکستان تیم پُر تلاشی است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. همچنین در سال‌های گذشته با این تیم بازی رسمی برگزار کردیم  و  حریف تدارکاتی خوبی برای تیم ملی کشورمان  در این مقطع زمانی بود.  

خلیل زاده می تواند به تیم ملی فوتبال کمک کند 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد شجاع خلیل زاده در این بازی گفت: ما نباید بازیکن را با یک بازی ارزیابی کنیم و خلیل زاده می‌تواند عملکرد بهتری در بازی‌های بعدی داشته باشد. خلیل زاده رکن اصلی خط دفاعی پرسپولیس است و این بازیکن می‌تواند به تیم ملی کمک کند.  

او درباره عملکرد مهاجمان تیم ملی در این بازی اظهار کرد: طارمی و آزمون در باشگاه‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند و فوتبالیست‌های خوبی هستند و آن‌ها می‌توانند در خط حمله کمک حال تیم ملی باشند.  

صعود به جام جهانی فقط به اسکوچیچ بستگی ندارد 

ذوالفقار نسب درباره اولین تجربه اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان گفت: این مربی زحمت کشیده  و به خوبی بررسی و مطالعه کرده است. همچنین او  شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال کشورمان پیدا کرده است. البته صعود به جام جهانی فقط به سرمربی تیم ملی بستگی ندارد و عوامل دیگری هم در این موضوع نقش دارند. امیدوارم شرایط به صورتی شود تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.  

کارشناس فوتبال درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی مالی خاطر نشان کرد: من تیم ملی مالی را نمی‌شناسم، اما تا جایی که می‌دانم این تیم  فوتبال خوبی ندارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
یزدان
۱۴:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
هنوز هیچی نشده انتقادهای ذولفقارنسب شروع شد زمان کیروش همین اقا منتقدکیروش بود پپ گواردیورا یا خوزه مورینو را بیاری بازم ذولفقارنسب انتقادمیکند اسکوچیچ مربی بادانش خوبی تو باشگهای ایران مربیگری کرده نتیجه گرفته
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سالها عمر کرده آید وحاصل آن همین سخنان تکراری وبیهوده وبی ارزش است فاصله در میان خط دفاعی برو فکری بحال خودت کن تا ادامه عمرت ارزش پیدا کند پیر شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
خیلی واضح هست ما با اسکوچیچ به جام جهانی نمیریم وقتی کیروش رفت تیم ملی دیگه خوب بازی نکرده این کاملا مشهود هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
اگر مقابل عراق و بحرین بازیکنان غیرتی بازی کنند و این دو بازی را ببریم. صعود می کنیم. لژیونرها حداقل باید همان گونه که در اروپا بازی می کنند بازی کنند. اگر فقط دل مان به نام بازیکنان خوش باشد راه به جایی نمی بریم. در دو بازی گذشته با عراق و بحربن لژیونرها فقط مواظب بودند آسیب نبینند.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۵:۴۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
آفرین الحق که مغزی چرا برای داروی کرونا فکر نمی کنی ؟
آخرین اخبار