سایت تخصصی آموزش صنعت گاز در فارس در مرکز تخصصی برق و الکترونیک خلیج فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: هدف از راه‌اندازی سایت تخصصی آموزش صنعت گاز نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی، توسعه بستر اشتغال، ایجاد نظام آموزش نیرو‌های پیمانکاری آموزش دیده و متخصص و افزایش استاندارد‌های مهارت آ‌موزی و هم افزایی بین بخشی در زمینه آموزش‌های مهارتی است.

حسینی افزود: این سایت در راستای توانمندسازی مهارت‌آموزان در هر دوره، توان آموزش ۲۵۰ ساعته نیرو‌های امدادگر گاز شهر و روستایی و مامور قرائت کنتور را دارد.

او با بیان اینکه نیرو‌های پیمانکاری شرکت گاز پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به نیروی متخصص تبدیل شده و گواهی‌نامه بین المللی دریافت می‌کنند، تاکید کرد: از این پس جذب همه نیرو‌های پیمانی شرکت گاز، منوط به گرفتن این مدرک است و پیمانکاران بخش خصوصی شرکت گاز فارس می‌توانند نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین این افراد به کار بگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس تاکید کرد: نتایج این طرح قطعا در افزایش بهره وری، کاهش حوادث و ارتقای رضایتمندی مشترکان گاز نمایان خواهد شد.

تجهیز ۱۰ مرکز تخصصی آموزش صنعت گاز در شهرستان‌های فارس و آموزش نقشه کشی، نقشه خوانی، مسیریابی، بهره برداری از سیستم‌های اندازه گیری، ایستگاه‌های تقلیل فشار و شیر و انشعابات، نصب تجهیزات کنتور و نشت یابی اتصالات به بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی پیمانکاری از برنامه‌های آتی شرکت گاز فارس است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار