قائم مقام باشگاه نساجی:

استقلالی‌ها برای جذب فکری باید دست به جیب شوند/ گزینه‌های سرمربیگری گمانه زنی رسانه‌ها است

سیف الله پور گفت: مدیران باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن فکری باید دست به جیب شوند و پول رضایت نامه اش را بدهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره انتشار قرارداد محمود فکری و اینکه این مربی قرار است از نساجی شکایت کند، اظهار کرد: فکری برای باشگاه نساجی زحمات زیادی را کشید و من از زحماتش کمال تشکر و قدردانی را دارم. به هر حال این اتفاقی بود که نباید رخ می‌داد و من از باشگاه استقلال گلایه‌مند هستم. این باشگاه جزو افتخارات فوتبال کشورمان محسوب می‌شود و بهتر بود برای عقد قرارداد و به خدمت گرفتن مربی تیم ما که کمتر از ۲۰ روز به آغاز مسابقات مانده است یک مقدار شتاب زده عمل نمی‌کرد و با مالک و مسئولان نساجی در یک میز مذاکره به صورت قانونی این کار را انجام می‌دادند.  

او ادامه داد: باشگاه استقلال همانند اتفاقی که برای  انتقال گل محمدی از  شهر خودرو به پرسپولیس رخ داد باید مبلغی را بابت  رضایت نامه فکری پرداخت کند.  نساجی یک باشگاه خصوصی است که هیچ گونه درآمدی از  فوتبال عایدش نمی‌شود و فدراسیون فوتبال از تبلیغات و بلیت فروشی به باشگاه‌ها پولی نمی‌دهد و در این دوران کرونایی باشگاه‌ها سود دهی ندارند و از جیب هزینه می‌کنند. منبع درآمد باشگاه نساجی باید از کجا تامین شود؟ استقلالی‌ها فکری را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرده اند و باید بابت صدور رضایت نامه اش هم هزینه‌ای پرداخت کنند. به هر حال فکری با ۱۷ سال سابقه در باشگاه استقلال و کاپیتانی در این تیم جزو مفاخر فوتبال کشورمان است.

استقلالی‌ها برای جذب فکری باید دست به جیب شوند/ گزینه های سرمربیگری گمانه زنی رسانه ها است

ما از باشگاه استقلال شکایت می کنیم 

سیف الله پور بیان کرد: باشگاه استقلال با سرمربی تیم ما قرارداد بست و بعد از آن نباید انتظار داشته باشد که باشگاه نساجی قید سرمربی خود را بزند. ما از باشگاه استقلال شکایت  می‌کنیم و معاونت حقوقی باشگاه  پیگیر این موضوع است، چون ما هنوز فکری را سرمربی تیم خود می‌دانیم. ضمن اینکه تیم ما را فکری بسته است و ۳۰ بازیکن به خدمت گرفتیم  و اکثر بازیکنان ما به جز حامد شیری، زامهران، نیما مهرآزاد  و ۲ بازیکن آسیب دیده از تیم ما رفته اند. ما نمی‌توانیم تغییراتی در تیم خود بدهیم، چون کل تیم ما برای فصل بعد بسته شده است.  

فکری باید ۵ برابر مبلغ  قراردادش به نساجی بپردازد 

سیف الله پور درباره اینکه باشگاه نساجی چقدر باید غرامت از باشگاه استقلال بگیرید، گفت: در قرارداد فکری با باشگاه نساجی ذکر شده است که اگر این مربی بخواهد به باشگاه دیگر بپیوندد باید ۵ برابر رقم قراردادش را پرداخت کند. فکری دوست و برادر بزرگ  ما است و از پیشکسوتان و مفاخر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود و این مربی برای تیم ملی فوتبال و تیم‌های استقلال و نساجی زحمات زیادی کشیده است و از او قدردانی می‌کنیم.

استقلالی ها انتظار دارند که فکری را رایگان تقدیم آنها کنیم

سیف الله پور خاطر نشان کرد: بهتر است باشگاه استقلال برای این چهره فوتبالی یک مقدار دست به جیب شود. مدیران فکر کنند برای یک مربی درجه چهار خارجی که دستیار شفر و استراماچونی بود پول را به صورت دلار پرداخت می‌کنند.  به هر حال استقلالی‌ها انتظار دارند مربی مان را به صورت رایگان در حالی که  تنها ۳ هفته مانده به آغاز بازی‌های لیگ بیستم مانده است تقدیم آن‌ها کنیم.  

ما دشمنی با فکری نداریم 

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه گفته می شود مبلغ غرامت ۷ میلیارد تومان است، گفت: من راجع  به مبلغ ۷ میلیارد تومان حرفی نمی‌زنم، اما هر آنچه در قرارداد فکری ذکر شده است باید  او ۵ برابر آن مبلغ به باشگاه نساجی بدهد. امیدوارم فکری در قراردادی که با باشگاه استقلال بسته است مراقب این مسائل باشد؛ این بحث حقوقی است و دشمنی با فکری نداریم. ما دوست نداشتیم سرمربی خود را از دست بدهیم و باشگاه نساجی بیشترین ضرر کرده است و این تیم  نزدیک به ۳۰ بازیکن به خدمت گرفته و کمتر از ۳ هفته به آغاز بازی‌های لیگ بیستم باقی مانده است، اما کل اعضای کادر فنی اش را از دست داد.

او افزود: دور از انصاف است به بازیکنانی که قرارداد بستیم بگوییم که شما را نمی‌خواهیم. همچنین  آن بازیکنی که تمام هم و غم خود را در یک ماه گذشته برای حضور در نساجی گذاشته  و پیشنهادات دیگر را به خاطر نساجی از دست داده است اگر در این مقطع زمانی همان بازیکن را کنار بگذاریم ظلم در حق او کردیم.  

سیف الله پور درباره اینکه سرمربی آینده تیم نساجی چه کسی است، گفت: به طور حتم جلسه‌ای فردا صبح میان حدادیان و امیری با  اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شود تا سرمربی تیم خود را انتخاب کنیم.

گزینه های مطرح شده گمانه زنی رسانه ها است  

او درباره گزینه‌های مطرح شده برای سرمربیگری نساجی و اینکه تارتار به نیمکت فنی این تیم نزدیک شده است، گفت: جالب است مربیانی جزو گزینه‌های هدایت تیم ما هستند که تیم ندارند و این گمانه زنی رسانه‌ها است. انشاالله درباره سرمربی جدید تیم تا فردا تصمیم می‌گیریم و اعلام می‌کنیم. مطمئن باشید مربی به خدمت می‌گیریم که برای نساجی موفقیت‌های خوبی را به ارمغان بیاورد و سعی می‌کنیم تمام مسائل رعایت کنیم تا اتفاق خاصی برای باشگاه رخ ندهد.  

سیف الله پور درباره اینکه سرمربی آینده نساجی یک استقلالی است، گفت: درست است حدادیان و امیری استقلالی هستند، اما اکنون حدادیان مالک نساجی است و  هم و غمش موفقیت این تیم شمالی است. از طرفی امیری مدیرعامل نساجی است و همه تلاش خود را می‌کند تا این تیم موفق شود. زمانی که تیم ما با باشگاه استقلال بازی داشت مالک باشگاه پاداش بیشتری برای برد این بازی تعیین کرد و به نظرم تعلقات رنگی برای مالک باشگاه منطقی نیست.


  بیشتر بخوانید

  • استقلال باید مبلغ فسخ قرارداد فکری را بپردازد/ سرمربی جدید فردا معرفی می‌شود

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار