مدیر امور استان های مجمع بین المللی راهبردی مهدویت گفت: سردار دل‌ها همواره به اهل بیت (ع) خصوصا بی بی دو عالم تمسک و توسل داشت؛ بنابراین به بالاترین مرتبه یعنی شهادت در راه خدا رسید.

مسجد جمکرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با اربعین حسینی مراسم روضه خوانی و عزاداری با حضور جمعی از مردم، فرماندهان نظامی و بسیجیان و خادمیاران رضوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به همت هیات بنی الزهرا و پایگاه مقاومت امام حسن محتبی (ع) کوهبنان در محل تکیه شهید روح الامینی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جواد نصرالله پور، مدیر امور استان های مجمع بین المللی راهبردی مهدویت گفت: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای خانواده احترام خاصی قائل بود و به اطرافیان نگاه عاطفی داشت.

او افزود: ائمه اطهار(ع) همواره معدن لطف و کرم بودند و به نیازمندان و فقرا رسیدگی می‌کردند و درخواست آنان را اجابت می کردند؛ بنابراین تنها به گریه در مجالس اکتفا نکنیم؛ بلکه باید اصول و ارزش‌های اخلاقی سرور و سالار شهیدان(ع) را مد نظر داشته باشیم.

حجت الاسلام نصرالله پور بیان داشت: پیاده روی اربعین، یک تجمع میلیونی و یک لشکر آماده برای خدمت به حضرت ولی عصر (عج) است که زمینه را برای ظهور فراهم می‌کند؛ اما امسال بنا به شرایط خاص کرونا  مردم از ایران به این پیاده روی نرفتند و در ایران به عزاداری اربعین  اباعبدالله (ع) پرداختند. 

حجت الاسلام نصرالله پور گفت: اگر کسی دنیا و آخرت می‌خواهد در کنار حضور در مجالس عزاداری ائمه(ع)، خصوصا سیدالشهد(ع)  به پدر و مادرش احترام بگذارد و کف پای آنان را بوسه بزند.

او افزود:  توسل و تمسک به اهل بیت(ع)  خصوصا بی بی دو عالم گره گشای تمام مشکلات زندگی است. 

مدیر امور استان های مجمع بین المللی راهبردی مهدویت بیان کرد: ایرانیان زمینه سازان ظهور حضرت مهدی (عج) هستند؛ چرا که این مهم‌ را نبی مکرم اسلام (ص) بشارت داده و سلمان فارسی را خطاب قرار داده است.

او تاکید کرد: سردار دل‌ها همواره به سید الشهدا(ع) و اهل بیت(ع) خصوصا بی بی دو عالم(س) تمسک و توسل داشت؛ بنابراین، به بالاترین مرتبه یعنی شهادت در راه خدا رسید.

حجت الاسلام نصرالله پور گفت: شهیدان حججی، خرازی، صیاد شیرازی و... خودشان را وقف دیگران کرده بودند؛ چون بصیرت، معرفت و دیانت آنان حسینی بود.

او بیان داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره بر رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و... تاکید دارند در حالی که مذاکره با آمریکا را خسران می‌دانند.

مدیر امور استان های مجمع بین المللی راهبردی مهدویت تصریح کرد: خود را برای ظهور آماده کنید به خودسازی توجه خاصی داشته باشید و بر تربیت قرآنی فرزندان خود مبادرت بیشتری داشته باشید.

او بیان داشت: در حال حاضر با بحران نفوذ مواجه هستیم؛ البته این مهم از حوادث دوره آخر الزمان است که باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار