مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه تعدادی از روستاییان این استان به دلیل عدم امکان ثبت نام اینترنتی مشکلاتی برای دریافت نفت سفید و گاز مایع داشتند، با هماهنگی دهیاران روستا ثبت نام حضوری از آنان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه برخی خانوار‌های روستایی فاقد گاز طبیعی، امکان ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده نفتی برای دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع نداشتند، برای رفع مشکل آنان کارکنان منطقه و ناحیه مرکزی هفته جاری با حضور در روستای خرکت از توابع بخش مرکزی نسبت به ثبت نام خانوار‌ها برای دریافت سهمیه اقدام کردند.

او با بیان اینکه این اقدام در صورت درخواست شورا‌های اسلامی و دهیاران ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین برای تسهیل کار فروشندگان، ۸۰ هزار لیتر نفت سفید به صورت اعتباری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و بهای آن در آذر ماه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: از مرداد ماه امسال، متقاضیان نفت سفید باید با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده نفتی نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام می‌کردند.

اصغری بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک و لغو مبادلات کاغذی و پولی علاوه بر پیشگیری از شیوع کرونا، امکان نظارت بیشتر بر توزیع و مشخص شدن مصرف کننده‌های واقعی را فراهم می‌کند.

او تصریح کرد: در سیستم قبلی کوپن‌ها خرید و فروش می‌شد و دست دلالان برای سوء استفاده باز بود، اما با این اقدام جلو سوء استفاده گرفته می‌شود. همچنین توزیع گاز مایع و نفت سفید پیش از این به صورت حواله دستی و از طریق عوامل توزیع انجام می‌شد که این کار مشکلات بسیار برای شهروندان داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی تاکید کرد: بر این اساس ۴۴۰ لیتر به صورت ویژه علاوه بر سهمیه ۲۲۰ لیتر ماهانه در اختیار خانوار‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا مکرم سائل
۱۹:۴۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
درخواست حواله نفت