مهم‌ترین نیاز ساکنان ماهشهر موضوع خدمات رسانی است

فرماندار ماهشهر گفت: مهم‌ترین و جدی‌ترین نیاز ساکنان در حال حاضر موضوع خدمات رسانی از جمله احداث فضا‌های سبز، محوطه سازی و آسفالت معابر است.

محسن برانوند فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مهم‌ترین و جدی‌ترین نیاز ساکنین در حال حاضر موضوع خدمات رسانی از جمله احداث فضا‌های سبز، محوطه سازی و آسفالت معابر و همچنین ساماندهی فضا‌های بین بلوکی بالاخص در سایت مسکن مهر بندر امام است.

او ضمن اشاره به اقدامات بسیار خوب و موثر انجام شده طی ۲ سال اخیر در حوزه مسکن مهر شهرستان مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه ادارات و عوامل مرتبط بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به فضل خدا این مهم با جدیت ظرف ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

 شریفی معاون فرماندار به بیان شاخص‌ترین مشکلات و نیاز‌های سایت‌های مسکن مهر پرداخته و خواستار اتخاذ تصمیم و راهکار در این زمینه شد.

شریفی افزود: از جمله این موارد موضوع اسناد مالکیت اراضی مسکن مهر چمران، مساعدت در انعقاد تفاهم نامه و تامین اعتبار تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی، تامین اعتبار جهت دفع فاضلاب بخش ۹ هکتاری فاز ۷، قیمت گذاری و انتقال مالکیت سایت مشاغل مزاحم و تعیین تکلیف پروژه‌های فاقد متقاضی بندر امام است.

معاون فرماندار بندر ماهشهر ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده و تلاش‌های مجموعه شهرداری بندر ماهشهر خواستار تسریع در این امر گردیده به گونه‌ای که بتوان تا پایان سال جاری بهش اعظم سایت‌های مسکن مهر را تکمیل کرد.

مدیران مسکن و املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی به هر یک از موضوعات فوق پاسخ و تصمیمات مهمی نیز در این راستا اتخاذ شد که مهم‌ترین آن موافقت با تخصیص اعتبار و انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی، قول مساعدت در قیمت گذاری و واگذاری سایت مشاغل مزاحم بندر ماهشهر به شهرداری و همچنین تهاتر اراضی مسکن مهر چمران متعلق به صنایع پتروشیمی با اراضی سازمان ملی زمین و مسکن بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: خدمات شهری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار