آذرنیا: بازیکنان جدید تراکتور فردا رونمایی می‌شوند/ برای بازی‌های دوستانه به تهران می‌آییم

سرپرست باشگاه تراکتور از رونمایی بازیکنان جدید این تیم تبریزی برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال خبر داد.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: تمرینات تیم ما به طور مرتب و منظم برگزار می‌شود و  بازیکنان امروز در سالن بدنسازی تمرین کرده اند و آن‌ها فردا استراحت می‌کنند و از روز یکشنبه کار خود را ادامه می‌دهند.

او درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم تراکتور بیان کرد: بازیکنان جدید برای فصل آینده را به خدمت گرفتیم و اسامی آن‌ها را به صورت یک جا  فردا  بعداز ظهر در سایت باشگاه منتشر می‌کنیم.  

آدرنیا درباره زمان بازگشت کاپیتان های تراکتور به تبریز گفت: احسان حاج صفی در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارد اما دژاگه و شجاعی روز یکشنبه هفته آینده به تبریز برمی گردند. 

آذرنیا درباره اینکه قرار است اردوی تراکتور در تهران برگزار شود، گفت: طبق برنامه قرار است تمرینات تیم تا ۲ آبان ماه در تبریز برگزار شود و برای بازی دوستانه به تهران بیاییم. اردوی تیم ما  با صلاحدید منصوریان در تبریز است و بازیکنان آماده بازی‌های لیگ برتر فوتبال می‌شوند. علاوه بر این حریفان تدارکاتی تیم ما هنوز مشخص نشده است.

سرپرست تراکتور درباره وضعیت بازیکنان جدا شده تراکتور اظهار کرد: محمد رضا آزادی و رضا اسدی از تیم ما به صورت قطعی جدا شده اند، اما سلیمی فسخ قرارداد یک طرفه کرده است که باشگاه تراکتور درباره این بازیکن تصمیم می‌گیرد. وضعیت رشید مظاهری هم در کمیته تعیین وضعیت رسیدگی می‌شود.  

آذرنیا درباره وضعیت "دینکا آرین" مربی دروازه بانان رومانیایی تراکتور گفت: طبق برنامه قرار است این مربی رومانیایی روز یکشنبه در  تبریز حضور یابد و تمرینات دروازه بانان تیم ما را زیر نظر بگیرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار