به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مجمع خیرین تامین سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آئینی از خیران حوزه سلامت بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه در استان فارس در آئین تجلیل  از خیران حوزه سلامت بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، گفت: با شیوع کرونا مرکز وکلای قوه قضائیه استان فارس نیز همچون سایر نهاد‌ها بر خود واجب دانست که به کمک هموطنان بشتابد.

عبدلیان پور افزود: از ابتدای شیوع کرونا بنا به دستور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه و به همت کمیسیون فرهنگی و رفاهی مرکز، تمام کادر درمانی بیمارستان‌های کل کشور که در خط مقدم مقابله با کرونا بودند، مورد حمایت حقوقی مرکز وکلا قرار گرفتند.

او تصریح کرد: مرکز وکلای قوه قضائیه مشاوره حقوقی رایگان و استفاده از وکیل معاضدتی برای کادر درمان را در حد توان ارائه کرده و این را وظیفه خود دانسته است.

عبدلیان پور بیان کرد: برگزاری دعا و مراسم و معنوی برای کادر درمان در بیمارستان علی اصغر (ع) از دیگر اقدامات این مرکز بود چراکه معتقد بودیم در کنار کمک‌های مالی، در چنین شرایطی باید از نظر روحی نیز کادر درمان را حمایت کرد.

رئیس هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه در استان فارس همچنین از ایجاد پویش انتقال خون توسط این مرکز خبر داد و گفت: همه همکاران ما از سراسر کشور به این پویش پیوستند و توانستیم بخشی از کمبود خونی بیماران را تامین کنیم.

او همچنین به برگزاری آئین تجلیل از خیران عرصه سلامت در هتل همای شیراز نیز اشاره کرد و گفت: مرکز وکلای قوه قضائیه در استان فارس با همکاری مجمع خیرین سلامت این مراسم را برگزار کردند تا از خیرانی که یاریگر بیمارستان‌ها در بیماری کرونا بودند تجلیل به عمل آورد.

عبدلیان پور تصریح کرد: مردم ما به ویژه در استان فارس در عرصه‌های مختلف نشان داده اند که یاریگر یکدیگر در بلایا و حوادث هستند و در شیوع کرونا نیز خوش درخشیده و کمک‌های شایانی را به کادر درمان انجام دادند لذا شایسته تقدیر و تجلیل بودند.

لازم به ذکر است در این آئین که با حضور ایمانیه رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر، عبدلیان پور رئیس هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه در فارس، موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، دُرانی نژاد رئیس بیمارستان علی اصغر و خیرین سلامت برگزار شد، از خیرانی که در ایام کرونا کمک‌های شایانی را به بیمارستان‌ها انجام داده بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، تعدادی از خیرین نیز مجددا کمک‌های خود را به بیمارستان‌ها اهدا کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار