شعبانی: برای قهرمانی در مسابقات کبدی آسیا می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان گفت: برای قهرمانی در مسابقات آسیایی ساحلی ۲۰۲۰ سانیا چین تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شعبانی سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان درباره اردو‌های آمادگی تیم ملی اظهار کرد: برای حضوری قدرتمند در بازی‌های ساحلی آسیا که در فروردین ۱۴۰۰ در سانیا چین برگزار می‌شود، ۱۰ اردوی تدارکاتی در نظر گرفته ایم. اولین اردو از اول آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه دمای هوا رفته رفته سرد‌تر می‌شود، میزبان اردوی‌های بعدی تیم ملی جزیره‌های کیش و قشم و بندر چابهار خواهد بود.

او افزود: در رشته کبدی ساحلی قدرت بدنی اهمیت بالایی دارد و سعی داریم سطح بدنی ورزشکاران را به بالاترین حد خود برسانیم.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی درباره انتخاب کادرفنی خود و دعوت از بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: در چند روز آینده و پس از برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون و کمیته فنی، اعضای کادر فنی معرفی خواهند شد.

او ادامه داد: با شناختی که از بازیکنان داریم، افراد برجسته‌ای که قدرت بدنی بالایی دارند به تیم ملی دعوت خواهند شد. شاکله تیم ملی ساحلی را بازیکنان سالنی ما تشکیل می دهند.

شعبانی در خصوص اصلی‌ترین حریفان تیم ملی در مسابقات ساحلی اظهار کرد: تیم‌های هند و پاکستان همیشه از مدعیان اصلی قهرمانی در رشته کبدی هستند. تیم‌های کره جنوبی و استرالیا هم در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در رشته کبدی داشته اند. تیم ملی کبدی ساحلی عمان هم حریف قدرتمندی است، اگرچه عمانی‌ها در کبدی سالنی حرفی برای گفتن ندارند، اما در رشته ساحلی بسیار قدرتمند هستند.

او ادامه داد: برای قهرمانی و پیروزی در این مسابقات باید برگ برنده داشته باشیم. تعداد زیادی از کبدی کاران ما در لیگ هند بازی می‌کنند و حریفان شناخت خوبی از آن‌ها دارند. اگر سبک بازی خود را تغییر ندهیم و حریفان را غافلگیر نکنیم قطعا موفق نخواهیم شد. برای قهرمانی به چین سفر خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی در رابطه با قهرمانی دوره گذشته کشورمان در بازی‌های ساحلی بیان کرد: در دوره گذشته ما با استفاده از جوانان با استعدادی مانند محسن مقصودلو، محمد تقی پایین محلی و امیر حسین محمد ملکی که برای اولین بار از این استعداد‌ها رونمایی می‌شد به مقام قهرمانی رسیدیم. در این دوره هم باید شگفتانه‌ای برای حریفان داشته باشیم تا موفق شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار