به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد علیمرادی ،کارشناس مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان قم با اشاره به راه اندازی سامانه کشوری نظارت مردمی بهزیستی کشور با نام دیده بان گفت: شهروندان و جامعه هدف بهزیستی میتوانند شکایات خود از مراکز تحت نظارت بهزیستی اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولین و سالمندان، بیماران روانی مزمن، کمپهای ترک اعتیاد ومراکز نگهداری ایتام و کودکان کار و بی سرپرست و کلینیکهای مددکاری و ... را در سامانه دیده بان ثبت کنند تا بررسی و رفع شود.
او دقت، سرعت و صحت در رسیدگی به درخواستها و شکایات را شعار و هدف این سامانه برشمرد و افزود: در کنار دریافت شکایات، این سامانه همچنین آماده دریافت پیشنهادها و ایدههای همشهریان و جامعه هدف بهزیستی در جهت ارتقای سطح خدمات و رفع نواقص و مشکلات است.
مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی قم افزود :شماره تلفن ۱۴۸۲ در تمام ساعات شبانه روزی در خدمت همشهریان است و شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۵۳۰ دفتر مدیریت عملکرد هم برای این منظور و ارسال پیام کوتاه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ش