مربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به صورت رسمی دستیار فکری در استقلال هستم. امیدوارم در کنار سرمربی، هواداران را پس از ۳ - ۴ سال ناکامی و نگرانی خوشحال کنیم و یک جام بگیریم.

او درباره جذب بازیکنان جدید گفت: تیم استقلال هنوز تکمیل نشده است. تعدادی بازیکن جذب شده اند. مهم‌ترین اتفاقی افتاده این است که توانستیم اکثر بازیکنان را حفظ کنیم. یکی - ۲ بازیکن دیگر با نظر محمود فکری جذب خواهند شد.

او بیان کرد: چشمی از استقلال جدا شده است. باشگاه خواهان علی کریمی است. او اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد. برنامه ما حفظ این بازیکن است. فکری نظر مثبتی روی کریمی دارد و باشگاه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این بازیکن را حفظ کند.

برهانی خاطر نشان کرد: باشگاه از میلیچ و دیاباته مهلت گرفته است. امیدوارم مشکلی رخ ندهد. هر ۲ بازیکن جزو بهترین‌های استقلال هستند و امیدوارم هر ۲ حفظ شوند.

برهانی درباره آغاز تمرینات تیم استقلال گفت: استقلال پس از یازده روز تمرینات خود را از سر گرفته است. قرار است با حضور کادرفنی جدید اردو و بازی دوستانه برگزار کنیم.

او درباره بدنسازی تیم استقلال گفت: فکری دنبال مربی بدنساز است. فعلا مربی بدنساز نداریم. مرفاوی و دین محمدی به زودی به کادرفنی استقلال اضاف می‌شوند. فکر نمی‌کنم نساجی قصد داشته باشد کسی را به زور نگه دارد. نساجی فردا به اردو می‌رود. امیدوارم با پایان اردو عمران زاده و یک مربی دیگر به ما اضافه شوند.

مربی جدید تیم فوتبال استقلال درباره جذب سعید واسعی و مهدی مهدی پور گفت: فکر کنم واسعی قرارداد خود را فسخ کرده است. مهدی پور و واسعی استقلالی و مورد تایید کادر فنی هستند و باشگاه به دنبال جذب آن‌ها است.

او درباره اینکه سرپرست تیم استقلال چه کسی است بیان کرد: به احتمال زیاد پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال است. فکر می‌کنم مظلومی از تیم ملی جوانان استعفا کند، چون او استقلالی چهار آتیشه است. استقلال برای مظلومی مهم است.

او افزود: درباره مربی دروازه بانان چیزی نمی‌دانم، اما عزیزیان در تمرین تیم ما حضور دارد.

برهانی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال گفت: جباروف، شفر و باشگاه پاختاکور باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال شده اند. مدیران و مددی تلاش می‌کنند تا مشکلات مالی و دغدغه‌ها را حل کنند. مهم‌ترین مشکل ما بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.

او درباره وضعیت حسینی و مظاهری گفت: حسینی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. امیدوارم امسال یک سال خوب برای دروازه بانان تیم ما باشد.

برهانی ادامه داد: از فکری تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و پس از پنج سال به استقلال بازگشتم. امروز، روز خاصی برای من بود. دوباره توانستم به تمرینات استقلال بازگردم و از تمانی دوستانی که باعث شده اند به من در کادرفنی استقلال حضور داشته باشم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پرسپولیس کبیر
۱۴:۱۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
پس بشین تا توفیقت بشه ! میشه ! :))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
رسما دارند کل لیگ و تیمهای ملی رو از بین میبرند با بازیکنایی که قرارداد دارند قرارداد می بندند بدون اینکه هیچ اتفاقی براشون میفته کمیته اخلاق و انضباطی هم که چشمشو روی تمام بی انضباطیهای باریکناشون بسته اون از دعوا توی فرودگاه اون از دعوا توی قطر این از خرید مرادی و مظاهری با وجود قرارداد داشتن اینم از مذاکره با واسعی البته اینا سالهای قبلم صیادمنش و بلبلی و خیلیای دیگه رو هم همینطوری گرفته بودند میدونند که هیچ کاری کسی باهاشون نداره
-
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
شما بگید می گیریم ماهم می گیم می گیرید اما وقتی که ی تیم بزرگتر و سرورتون هست صحبت از جام نکنید
آخرین اخبار