بازیکن فعلی تیم فوتبال المعیذر درباره امکانات این باشگاه قطری توضیحاتی را بیان کرد.

مسلم مجدمی بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان و بازیکن فعلی تیم المعیذر قطر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقال به این تیم قطری بیان کرد: تصور می‌کردم المعیذر تیم معمولی است، اما وقتی پا به این تیم گذاشتم متوجه شدم تیم بسیار خوبی است. این تیم سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را دارد و حتی قهرمان جام حذفی قطر هم شده است.

او ادامه داد: امسال تیم المعیذر روی رده های پایه سرمایه گذاری خوبی کرده است و برخی از بازیکنان از این رده به رده بزرگسال منتقل شده اند. المعیذر تلفیقی از جوانان و باتجربه ها است. قرار است ۲ بازیکن خارجی به تیم اضافه شود. تا این لحظه در تیم کم و کسری ندیده ام. می‌توان با امکانات خوبی که این تیم دارد، پیشرفت کرد. در اینجا بازیکنان از حاشیه دور هستند و تمام تمرکز روی فوتبال است.

مجدمی درباره احتمال دعوت به تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را بپوشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اگر توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شوم خوشحال خواهم شد. در غیر این صورت برای ملی پوشان آرزوی موفقیت می کنم. به شخصه علاقه خاصی به اسکوچیچ دارم چرا که این مربی در پیشرفت فوتبالی من در صنعت نفت تاثیر زیادی داشته است.  

او درباره جدایی بازیکنان صنعت نفت از این تیم به دلیل برخی از مشکلات عنوان کرد: بعضی از بازیکنان صنعت نفت به خاطر مشکلات مالی از این تیم جدا شده اند. فوتبالیست‌ها به غیر از فوتبال تخصص دیگری ندارند. صنعت نفت شرایط خوبی ندارد. با این حال هرگز این تیم را  فراموش نمی‌کنم. اگر در ایران می‌ماندم قطعا اولویتم تیم صنعت نفت بود، اما ترجیح دادم به قطر منتقل شوم. امیدوارم مسئولان، تیم صنعت نفت را رها نکنند چرا که تیم ریشه داری است و در بازیکن پروری نقش زیادی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار