یگانه گفت: عملیات اجرایی ساخت ترمینال جدید این فرودگاه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۳٠ میلیارد ریال در حال ساخت است.

او با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت دارد، افزود: تلاش پیمانکار مربوطه این است که تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته به دستور استاندار و همکاری مدیرکل منابع طبیعی استان، حدود ۱۰ هزار مترمربع از اراضی در اختیار منابع طبیعی، تملک شد که به ساخت سایت NDB اختصاص یافت، یادآور شد: این سیستم کمک ناوبری هواپیما در ارتفاعات جوزانه وند شهر ایلام نصب شده و در انتظار فلایت چک جهت تایید نهایی و بهره برداری است.

یگانه تاکید کرد: در راستای بالا بردن کیفیت ارسال و دریافت پیام بین برج مراقبت و پرواز‌های ورودی به فرودگاه یک دستگاه فرستنده گیرنده در ارتفاعات کوه مانشت در ۱۰ کیلومتری فرودگاه توسط اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام بیان کرد: همچنین امسال طبق پیش بینی و برنامه زمان بندی شده حدود ۱۰ کیلومتر جاده حفاظتی فرودگاه به دوربین مداربسته مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.