امیر شاه‌آبادی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه معرفی و از خدمات بهرام سلیمانی تقدیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، با اشاره به لزوم هم اندیشی، همفکری و همدلی و همراهی همکاران برای پیشبرد اهداف گفت : برگزاری نشست‌های مشورتی با کارکنان حوزه‌های مختلف این معاونت سبب مشارکت بیشتر و مطلوب در فرآیند‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی خواهد شد.

او با بیان اینکه "بهرام سلیمانی" از دوستان قدیمی، همکار، همفکر و پرتلاش است، گفت : در بسیاری از روز‌های سخت در کنار هم بودیم و او با تعهد، صداقت و اخلاص همیشگی بسیار موثر و کوشا بوده اند.

او افزود: امروز سلیمانی به درخواست خود در حالی تودیع می‌شود که در سنوات گذشته و در جایگاه‌های مختلف سابقه خدمتی بسیار مطلوبی داشته و بر این اساس ضمن بهره مندی از رهنمود‌ها و همفکری و تعامل او در حوزه سیاسی، امیدواریم درآینده نزدیک و در جایگاه شغلی جدید نیز موفق و اثربخش باشند.

خوش اقبال از "امیر شاه آبادی" مدیرکل جدید به عنوان فردی شایسته و از نیرو‌های خوش فکر وزارت کشور نام برد و گفت: امیدوارم با همفکری، همدلی و همراهی بتوانیم گام‌های مهمی در راستای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان برداریم.

طبق شاخص‌های عملکردی رتبه برتر را داشتیم

بهرام سلیمانی مدیرکل سابق سیاسی استانداری از تلاش‌های کلیه همکاران خود در زمان تصدی این پست قدردانی کرد و گفت: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بر اساس ارزیابی صورت گرفته طبق شاخص‌های عملکردی رتبه برتر را داشتیم که به یقین مرهون زحمات همکاران پرتلاش این حوزه بوده و در آینده نزدیک به صورت ویژه‌ای از کلیه همکاران تقدیر خواهم شد.

سلیمانی با بیان اینکه این جابجایی به درخواست شخصی خودم بوده است، از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و همکاری مطلوب آقای خوش اقبال معاون فعلی تقدیر کرد.

کشور در شرایط سخت اقتصادی به صورت هنرمندانه اداره می‌شود

امیر شاه آبادی مدیرکل جدید سیاسی استانداری با تقدیر از زحمات دلسوزانه و خردمندانه سلیمانی به لحاظ فراهم آوردن شرایط مطلوبی برای انجام امور؛ به ضرورت تلاش بیشتر در سال پایانی دولت اشاره کرد و گفت: با تدبیر و عزتمندانه کار خواهیم کرد و برای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و القای ناکارآمدی توسط معاندین و برخی مخالفان داخلی نمی‌تواند روحیه امید و خودباوری را از مردم بگیرد و یا مسوولین را دلسرد کند.

او افزود: در یکسال باقیمانده با تدبیر و عزتمندانه کار‌ها را پیگیری می‌کنیم و به صورت مفید و موثر در این یکسال کار می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.